Gå til innhold

Lille Nora kom til verden 22.01.2008

Anbefalte innlegg

Full

måne og fullkommen datter!

Skjønte i løpet av formiddagen at dette er min og vår dag!

Riene dro seg opp i løpet av dagen og vi var på plass på Bærum Sykehus kl 18, med 5 cm åpning og tette rier.

Det var en sann fryd da jeg fikk jobbe med og ikke mot riene og kunne begynne å presse!

Innen det hadde hun snudd seg med nesa opp, en såkalt stjernekikker.. Så ble riene svakere og kortere og de måtte hjelpe til med sugekopp og så tang, kl 2230 var hun ute, da gikk det opp for meg at jeg ikke hadde fått tilbud/eller spurt om noe smertelindring! (for vondt var det jo selvfølgelig) Stolt ble jeg over meg selv og min kjære mann pustet like iherdig som meg!!!! Han var en kanonbra støtte og jeg elsker han enda høyere enn noen gang!

Og vår skjønne lille datter på 3270g, 51cm er jo selvfølgelig verdens nydeligste og peneste lille!

Bærum Sykehus var strålende på alle punkter! Vi følter oss hele tiden som de viktigste og veldig trygge i alle situasjoner. De er supersøte!!

Nå skal vi kose oss hjemme som en liten familie på 3!

Lykke til jenter!!

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136649456-lille-nora-kom-til-verden-22012008/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååååå mye, Anette. Er så glad på dine vegne at jeg faktisk sitter her med tårer i øynene. Har ingen tegn på at noe er i gang, selv. Har 3 dager igjen til termin og de kan gå over.... lenge over. Jeg venter for mye, tror jeg.

Hilse tulla og familien med lykke. Klem

Gratulerer så mye med lille Nora!!!

Veldig bra å høre at alt gikk godt. Litt skummelt underveis med sugekopp og tang, kanskje? Men inn på sykehuset 18:00 og ferdig 22:30 er det ingenting å si på :)

Håper vi får til et bærums-baby-treff etterhvert :)

Takk!!

Litt skummelt var det, men rakk ikke tenke så mye på det, vi var så trygge på jordmor og barnelege at vi ville gjerne ha henne ut før vaktskiftet kl 22:30 :)

Klart vi får til treff etterhvert!!

4 bleie er nå full for kvelden!!! her går det unna! Denne er til pappa :)

Anette

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...