Gå til innhold

neeeeeei :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynne på vgs nå i januar, skal bare gå det siste halv året..

Mangler termin 2 karakter for å bli autorisert hjelpepleier;)

Fikk sms av lånekassen idag, de hadde fått min søknad om lån..

Og det tok ca 6 UKER behandlingstid!!! Uuuææ...

Jeg trenger penger nåååå!!! :P

Og noe støtte fra mor og far er det IKKE å få!! Arg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Det er ikke alltid det tar så lang tid å behandle søknadden. Men det kan ta så lang tid.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du vet at du får penger fra lånekassen, så vil jeg tro at banken din skulle være villig til å gi deg et midlertidig lån frem til du får pengene hvis du spør pent. Ta med deg mobilen og vis sms'n du har fått. Jeg har selv måttet gjort dette flere ganger. Det kan hende du får et lite gebyr på det, men det er vel bedre enn den situasjonen du har nå...... Bare ikke ta opp sånne kredittkort som feks "Her og nå" og andre som de bruker på feks EL-kjøp!!!!! De skaffer deg penger, ja, men DER er det virkelig gebyrer og renter!!!! Tro meg, jeg snakker av erfaring!!!

Skrevet

Her er jeg enig med de to over. Om du ikke har fått ordentlig svar fra Lånekassen enda, kommer det nok snart. De 6 ukene er for at de skal være sikre på å svare deg innen fristen de setter.

Og de fleste banker har en ordning for å hjelpe til på dette, bare pass på at du ikke får et vanlig forbrukslån. Og tenk på at du får større utbetaling ved semesterstart + at om Lånekassen er treg får du for neste måned samtidig, slik at det kommer ganske mye penger med en gang, slik at du antakelig fint klarer betale tilbake det banklånet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...