Gå til innhold

syke greier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

her bruker man mange krefter på å gå ned i vekt til vanlig. så blir man gravid å går ned 8-10 kg på kort tid...

nå har jeg vært kvalm i ca 1 mnd, å har fått matlysten tilbake..men har ikke lyst på noe godt lenger...knekkebrød med ost går det mye i nå..

regner med det ikke er så ille å gå ned så mange kg, når man allerede er overvektig. det vil nok stabilisere seg etter hvert også vil jeg tro.

sist gang jeg gikk gravid la jeg på meg 30 kg. uff. vil tro jeg kanskje slipper unna denne gangen...

startvekten min sist var 84 kg. startvekten min nå var 98 kg...men er nå 90 kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk også litt ned da jeg gikk gravid med datteren min mellom to kontroller, gikk bare opp 13kg totalt fra 95 ved 12uker.

Men sønnen min begynte jeg på 73 og la på meg 30...

Nå har jeg allerede gått opp en kg og veier 93kg :(

Håper å ikke gå over 100, men det ser dårlig ut. Hvis jeg ikke bare kan spise regelmessig og sundt.

Tror det er lettere å legge på seg mye når man veier mindre, aner ikke hvorfor... Men da har man kanskje andre spisevaner før graviditet, som blir usunnere, mens vi kanskje greier å spise litt sunnere..? For jeg må jo innrømme at jeg spiser for mye og for usundt til vanlig, det er grunnen til at jeg er tykk. Og jeg trenger ikke nå spiser mer jeg gjør til vanlig selvom jeg er gravid, spiser heller litt mindre syns jeg fordi jeg har fokus på det.

Om man er kvalm med oppkast er det en annen ting, eller mangel på matlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...