Gå til innhold

Når fortelle fremtidige storesøsken??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kommer vel kanskje litt an på hvor gammelt storesøskenet er også.. her i huset har vi en på 2.5år, men han skjønner jo ikke så mye av det så har ikke sagt det til han enda.. kommer nok kanskje til å prøve og fortelle det når magen syns enda mer, men vil nok tro at han kanskje ikke skjønner så mye enda for det:)

Tuppa våres er snart 4 år..Fortalte det når jeg var 12 uker..Måtte bare si det, hun turner oppå meg i ett sett, så nå er hun litt mer forsiktig med det også..Det var STOR stas når hun fikk vite det, har jo ønsket seg søsken så lenge hun har kunnet prate...

Jenten min blir 6 år om 1mnd ca, vi venter til bursdagen hennes med å fortelle det. jeg vil da være 17 uker på vei.. synes det er en bra tid :)

hun maser faktisk hver dag om å få en søster :) og hun har ønsket seg det til de 2 forrige juler og bursdager.( og i ønskebrønner:):)

Annonse

Ikke fortalt noe til gutten vår på 3,5 år enda. Mest fordi vi mistet et i oktober, og da sa vi det så tidlig til han.. Han ble litt forviret og lurte masse på babyer og hvor de ble av når de ikke kom alikevel o.s.v. Venter til jeg har vært på kontroll og er helt sikker på at det går bra denne gangen:)

Hei !

Vi tenkte vi skulle si det til våre to (4 og 6) i løpet av de neste dagene. Så skal de få den ære å si det til til resten av familien. Jeg er i uke 10 nå.

De har begge hatt lyst på søster eller bror en stund, så jeg gleder meg til å fortelle det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...