Gå til innhold

Nå har jeg tilbake mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag denne uka fikk jeg mensen igjen etter forrige fødsel. Etter første fødsel gikk det 8 måneder før jeg fikk mensen, etter andre fødselen gikk det 11 måneder og tredje gangen jeg fødte gikk det 6 måneder. Jeg fullammer fremdeles. Jenta har begynt å få grøt, men jeg må fremdeles amme litt om natten.

Dere ser, det har variert fra gang til gang når jeg har fått mensen igjen.

Jeg har badet i badekaret denne uka, fordi jeg er imot at det er grisete å bade i badekar når man har mensen. De fleste mener at man ikke skal bade i badekar når man har mensen, man skal bare dusje da. Men jeg har aldri brydd meg om det. Jeg har glede av å bade i badekar når jeg har mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette va virkelig noe å dele.... helt forferdelig grisete!

Skrevet

Jeg har badet i dag også, jeg. Og jeg har mensen fremdeles. Jeg fikk hetta den gangen jeg var 12 år og nylig hadde fått mensen, fordi da sa mora mi til meg at jeg ikke skulle bade i badekaret når jeg hadde mensen. Så derfor har jeg i alle år siden trasset imot den normen som sier at man ikke skal bade i badekar når man har mensen. Jeg nyter å bade i badekaret når jeg har mensen for å trasse. Det har jeg bestemt meg for å fortsette å trasse imot det til jeg kommer i overgangsalderen.

Skrevet

Interesseklubben har notert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...