Gå til innhold

fått påvist lett forhøyede leververdier i dag og klør... er det farlig hvis man får behandling?

Anbefalte innlegg

er bare i uke 24 men så tråd her om farlig svangerskapskløe. Tok blodprøve onsdag som var lett forhøyet, tok ny i dag, som jeg ikke vet svaret på ennå.

Hvis jeg får behandling, er det farlig likevel?

Og jeg synes jeg kklør mer og mer. Skal ringe sykehuset i kveld...

Fortsetter under...

Tror ikke det finnes noen behandling for dette =/

Men dersom leverprøvene blir for høye, så blir fødselen igangsatt. Jeg har også noe forhøyede leverprøver, og kløen er helt grusom om kvaldene :(

Har vært på sykehuset, og venter nå på gallesyreprøvene. Tar blodprøver hver uke, og dersom de blir for høye, blir jeg innlagt på sykehus, slik at de kan ha det under kontroll dersom det skulle bli fare for babyen. Jeg er selv 32 uker.

Jeg er 35 uker og klør! Går å venter på blodprøvesvarene. Jeg har ikke fått no info om hva som vil komme til å skje hvis det skulle være no galt. Syns det er vanskelig å vente og ikke vite.

Fikk idag beskjed om, at de siste leverprøvene mine fortsatt stiger, men legen min mener at det ikke er noen fare =/

Kløen er ikke blitt bedre - tvert imot, men fikk bare beskjed om å "se det an" og "ta kontakt dersom kløen ikke gir seg" :(

Har faktisk klødd siden før uke 20, og legen reagerer ikke på det. Blir litt fortvilet jeg, når jeg leser i rådene her, om babyer som dør i magen pga dette, og hvor mye mer alvorlig de tar dette i andre land.

Er nå startet på min 33.e uke, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg klør mest i håndflatene, fotsålene, leggene, hendene, armene, brystkassen, og magen. Litt ellers på kroppen og, men ikke så intenst.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...