Gå til innhold

Fokusering med øyne

flashy

Anbefalte innlegg

Hei.

Da er tvillingjentene mine kommet til verden. Jeg ble satt igang på formiddagen og de var ute etter ca. 13 timer... Var en hard fødsel... men vel overstått...

Har et spørsmål i den forbindelse. Tvilling 1 var på rundt 3 kilo og tvilling 2 lå på 2.8. Hun ene fokuserer veldig bra med øynene... altså har de slik vi har de, mens hun ene, har litt problemer med fokuseringen... de krysser hverandre noen ganger.... og andre ganger ser hun "normalt"... Er dette no som kommer til å gå over når hun blir litt større...

Noen andre som har hatt det slikt.....

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med barna!

Jeg har ikke tvillinger, men det er helt normalt at spedbarn ikke fokuserer helt riktig med en gang. Sønnen min hadde øynene litt på kryss og tvers de første ukene, men nå (8mnd) er de helt normale og har vært det i mange mnd. Så du trenger nok ikke bekymre deg for det! Husk at det er første gang de bruker øynene sine i luft og lys... :)

Igjen; gratulerer og lykke til!

Vil ogsaa gratulere deg saa mye med jentene!!

Jeg kan ogsaa skrive under paa at det er vanlig at oeynene gaar i kryss noen ganger. Det samme skjedde med datteren min. Hun ble foroevrig bittelitt skjeloeyd etterhvert, uten at det har noen sammenheng. Det gikk tilbake til det "normale" ila det foerste aaret.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...