Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg skal til Tenerife på ferie, og lurer på om jeg da må koke vannet som skal brukes i MME og grøten? Kommer til å kjøpe vann...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvor gammelt er barnet ditt?
Matja Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Flaskevann skal du generelt sett ikke være nødt til å koke, men det kommer an på hvor gammelt det er, som Sanasol sier. Det fins forskjellige typer vann, fra forskjellige steder. Du kan jo ringe til reiseselskapet og spørre om de har tips til det som innehar minst mineraler, og ikker er tilsatt NOE som helst.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Mange typer flaskevann har vist seg i flere undersøkelser (og dermed avisoppslag de siste årene) å ha mye mer bakterier enn norsk kranvann! Det er helt sikkert bedre enn kranvann i mange andre land, men at flaskevann aldri skal være nødvendig å koke er jeg veldig skeptisk til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå