Hegemus Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er selv på rd 8,men nå kjennes de som om mensen kommer.... :-(
lilly01 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jodå, her er 1. Er på rugedag 10. Har en masse stikkninger i nedre magen, jag tar det ikke positivt før det hade jag sist og. Då kom tante på testdagen. Det er alle stikkpiller som er igang tror jag. Får ju krysse fingra før att det ikke er mensen din som kommer redan.
Tilia69 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hei! Er på rugedag 9. Har hatt stikninger og "strekk" i magen i noen dager, men nå er det kun de kjente "mensen-rett-rundt-hjørnet" tegnene som råder. Fryser og er skikkelig "uggen" :-(
aagder Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Joda mange fra uke 3 her, bare se tråd et annet sted her. Er på rugedag 8, hvis innsettingsdagen er dag 1 :-) Kjenner murringer nederst. Ikke helt som mensen, men nesten... Har en god følelse, og vil tro på positivt resultat helt til det motsatte er bevist.
lilly01 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 aagder, du er på rugedag 7. Dagen etter insettning er nr 1.
*anonymen* Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hei, Jeg satte inn i uke 3. Tok nettopp en test og den ble positiv...tror jeg...kom en strek den er svak men tydelig og ganske tjukk (og den forsvinner ikke). Den kom før det hadde gått fem minutter, men vet da svarte er ikke det veldig tidlig? Streken er svak, men jeg kan se den....tør ikke håpe på noe enda, men merker selvfølgelig at forventningene er skrudd i taket. Noen som har noen ord som kan roe meg litt. Kan vel ikke være eggløsningssprøyta heller, det er jo 14 dager siden den ble satt....nei jeg vet ikke, men håper det ikke er noe feil med testen. mvh,
Vær70 Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hører til fra uke 2, men vi var så få at jeg hiver meg inn her jeg også. Tok blodprøve i går. Den var negativ, som forventet. Har kjent det på kroppen. Men da jenter; da har jeg brukt opp den negative treden for oss i januar. Det har jeg bestemt! Nå VIL jeg at dere skal teste positivt!Krysser fingrene for dere! Stå på; vet det er tøffe dager... Klem
Julie73 Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Hei joda jeg er i uke 9 i morra :-) men ligger fortsatt på riksen pga overstimulering (vært der i 6 uker, pyton) Håper det går bra med alle dere rugerne fra uke 3 :-) klem
aagder Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Huff da Julie, det var ille! Går det bedre og bedre med deg da? Vi fikk satt inn 2 nye egg i uke 8. Innsettingen i uke 3 var jo dessverre ikke positivt, men er glade for at vi kunne starte rett på kur og innsetting igjen. Skal teste til fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå