Gå til innhold

Hotell i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fine hotell i Trondheim som ikke er svindyre? Gjerne også en restaurant med goooood mat. :)

Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale Britannia hotell:) Kjempefint hotell i sentrum, med en fantastisk resturant.. Var det på bryllupsnatten vi:) Bestilte da en sånn pakke, "romantisk weekend", med et DeLuxe rom, muserennede vin og frukt på rommet, og en treretters middag i palmehaven. .Kostet kun 500 til sammen:)

Sender med en link, så får du se selv:

http://www.hotell.no/index.jsp?frame=hotel&destination_id=12&hotel_id=1189

Skrevet

Åi, hehe...ble billig det der, hehe.. Mente 2500 kr til sammen!

Skrevet

Mamma og svigersan ligger på britania denne helga og er kjempe fornøyd allerede, ellers har du jo hotellet ved solsiden, skandic (eller hva det heter) royal garden...

Skrevet

Britannia er ikke billig. 500 for alt det du sa høres helt vanvittig ut. Et dobbeltrom er mellom 1500 og 2000, middagene ligger på langt over 200 for hovedrett. Tro meg jeg jobber endel ekstra der. Får dere det bhilligere vill ejg absolutt gjort det.

Jonathan i kjelleren på britannia har ganske god mat.

palmehaven og som er hotellrestauranten

ellers har du credo i carl johans gate, gourmet, dyrt men veldig bra.

Hvis du liker indisk vil jeg ambefale jadab rett bak olavskvartalet

ellers hm generellt lite bra steder og spise i trondheim hvis du er litt kresen

Emilies er ok, men jeg synes ikke det var verdt prisen og jeg betaler gjerne 1500 for en GOD middag. I samme skjiktet har du to rom og kjøkken i carl johans gate det og. hakket bedre enn emilies.. veldig bra de gangene vi har vært der.

Lunch så kan jeg ambefale Ricks i Nordre billig og veldig bra. (der har de jo middager og, men de har jeg ikke prøvd enda) Eller blåbær, de har ok mat, barmuda har god burger, og sist jeg sjekket var ikke søstrene karlsen så ille heller. de ligger alle på solsiden

hold deg unna;

big horn

mojo (veldig bra i ukedagene)

ajo (med mindre du vet akkurat hva du skal ha. Halve menyen er kjempebra, andre halve rævva)

chef tapas i fjordgata (du blir garantert matforgiftet!! det har jeg selv blitt flere ganger)

mat på chocko boco (kjempekjedelig mat)

helt ok steder er;

fellini (italiensk)

jordbærpikene (lunchsteder spredt utover, hold deg unna salatene)

frati (italiensk)

bari rett under frati begge i munkegata

det var det jeg kom på egentlig... sted å bo er jo generellt dyrt i trondheim

Skrevet

Anbefaler Bakeriet hotell, utrolig koselig, og et av de rimeligste i byen. Ligger meget sentralt til, kort vei til det meste i byen. Tilbyr også parkering på egne plasser i parkeringshus, med heis direkte opp i resepsjonen. Vi betalte 550,- per døgn for et koselig dobbeltrom. Det må sies de også steker vaffler som smakte utrolig godt i resepsjonen.

http://www.choice.no/html/no240785.jsp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...