Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går var vi på ultralyd på Riksen. Vi var så glade og helt uvitende om hva vi kom til å få beskjed om.... Det eneste jeg tenkte var: "håper det er bare en denne gangen" (vi har tvillinger fra før).

Legen tok en titt på skjermen og sa "dette ser ikke bra ut, fosteret er for lite, og har nok stoppet opp"...

Jeg er 9 uker på vei og har nok abortert, men har ikke hatt noe blødninger ennå.

Skal tilbake på tirsdag til ny ultralyd, og har ikke noe endret seg, må jeg ha en utskrapning.

Kan dere krysse fingre og tær for meg, vær så snill? Vet at jeg allerede er svært heldig som har fått to friske og nydelige barn, men det hadde vært fint med en til....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136647144-h%C3%A5per-h%C3%A5per-h%C3%A5per/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tantom dette er leit da, håper at det er en liten sjanse for at dette ikke sjer deg nå. Jeg gir deg en trøste klem og håper å det beste for deg. Jeg hvet hvordan det er; har spontanabortert med tvillinger i høst, ble gravid med naturmetoden men det varte ikke mer en 7 uker desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...