Gå til innhold

Vanlig at bag blir for liten allerede v 4 mnd??

Anbefalte innlegg

Har DBS kombi classic og er fornøyd m den, bortsett fra at bag ikke passer lengre og min sønn er kun 4 mnd. Er det for tidlig å legge i sportsvogn? Må da også frakte reiseseng m når vi skal bort. Synes dette var veeldig tidlig da! Andre som har opplevd dette? Dårlig valg av barnevogn? Frustrert!

Fortsetter under...

Tror ikke det tyder på dårlig valg av vogn, vi byttet til sportsvogn når gullet var litt over 3 mnd vi. For bagen ville uansett bli for liten med skinnposen oppi, og gutten vår er veldig stor i seg selv. Og bagen vår er forholdsvis stor...

om han er lenger enn "standarden" er vel ingen bag stor nok

min sønn vokste ut av simo sin vogn når han var 4 måneder...og det var den store dypvogna.

la bare madrassen over i sportsvogna og satte "vognforlengeren" fra kombibagen i enden.

kombibagen vokste han ut av etter 10 uker....

lang som rakker'n som bebi, men nå er han 3 år og helt normal =O)

Samme skjedde da storebror var i den alderen (Simo kombi), irriterende å måtte droppe bagen midt på vinteren. Jeg erklærte i alle fall at det var et dårlig vognvalg. Så denne gang ble det Simo duo - strålende fornøyd! Lillebror er snart 5 mnd og kommer til å ha god plass i bagen flere måneder fremover.

Jeg har også DBS kombi classic og må også bytte over til sportsdelen snart. Jenta mi er 4 mnd i dag så vi vel i ganske lik situasjon.

Jeg var forsåvidt klar over risikoen siden jeg valgte en kombivogn, men synes det er litt kjedelig uansett. Veldig enkelt med bagen siden vi bor i 4 etg i blokk uten heis. Nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det i forhold til soving og opp/ned trappene. Men finner vel en løsning på det også.

Det er forsåvidt veldig fornøyd med vognen - liker veldig godt at den er litt "fast" i dempingen. Liker ikke vogner som "gynger". Men jeg testet å fjerne bagen her om dagen og da oppdaget jeg jo at DBS vogna er veldig åpen. Stormtrekket kan jo ikke festes på kalesjen så det blir jo veldig åpent inn til jenta mi som ligger og sover. Og det misliker jeg veldig siden det er vinter og snø og vind ute. Så der er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har hørt at teutonia har et regntrekk som kanskje kan passe og det er visst veldig bra. Det fungere som et stormtrekk og jeg føler jeg må ha noe mer beskyttelse til ho enn det DBS vogna kan gi. Tenkte kanskje å dra på butikken og prøve det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...