Gå til innhold

Sommerjobb

schubidu

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og hvi alt går bra kommer babyen i slutten av september. Som student er jo ikke økonomien på topp og vi er vant til å klare oss gjennom semesteret med oppsparte penger fra sommerjobb.

Er det noen som har noen gode forslag til sommerjobber som kan være greie i 6.-7. måned? Jeg studerer medisin, men alt er av interesse.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Schubidu!

Jeg er har også termin i slutten av september, å er litt avhengig av å han en sommerjobb.

Du burde tenke over hva du kan gjøre som ikke blir får mye slit å heller ikke tungt å alt får krevende. Men du må selv følgelig trives i jobben,

men pass på å ikke ta på deg alt får mange vakter/jobbe dager som du kansje gjorde før. Er viktig å tenke på deg å barne kroppen er ikke som før..

Jeg skal jobbe i en turisinfomasjon, mest sannsynlig.

Jeg jobber på en bolig for barn, tjener helt greit der ihvertfall når man får kveldstillegg og helhe tillegg. Når man er gravid så skal arbeidsgiveren tilrettelegge arbeide for deg.. det har de gjort for meg! Jeg slipper å løfte tunge ting osv...

Jobbe i en butikk, kanksje i kassa er vel heller ikke det værste? Du bør se an formen litt.. jeg var sykt kvalm i 4 mnd og hadde virkelig problemer med å jobbe på morgnen, så kveldvakter passet meg best.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...