mamamimmi Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hei Smugs, Hvordan går det med deg? Tenker ofte på deg og håper det går fint med allt. Klemmer
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei min kjære mamamimmi Det går litt bedre med meg nå... men er fortsatt så kvalm og uvel at jeg ikke orker å være så mye på dataen. Har vært igjennom en nokså tøff periode med litt småblødninger igjen. Det varte i ca en uke, og så stoppet det heldigvis. Har fått tett oppfølging med UL underveis, og var der sist nå på fredag. Alt så helt fint ut. Spiren hadde vokst og hadde 160 hjerteslag per min., noe hun mente var veldig positivt. Kaster mye opp, og er veldig kvalm hele dagen. Av og til plager det meg om natten også. Blir så sliten av dette, og håper det vil snu snart. Håper at alt står bra til med deg og lillegullet ditt også! Stor klem
mamamimmi Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 kjaere Smugs, Å så fint at höre at det går fint med deg, selv om kvalmen er forferdelig. Förstår godt at du ikke orker å vaere så mye ved PC´n. Deilig å höre at spiren vokser som den skal. Blödningene förstår jeg at de gjorde deg bekymret, jeg hadde også blödninger i uke 10-11, med besök på gyn akutt og alt. Den intensive kvalmen burte snart bli litt bedre. Jo da, lillemann vokser og oppdager verden med nysgjerrige öyne.-vi har det godt. klemmer fra oss,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå