supermamma til 2 tette Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Mini ble vaksinert i går og har vært i helt grei form. Han var veldig varm i natt, så da hadde han nok feber uten at det virket som at det plaget han. Men han startet dagen med å kaste opp etter første omgang med pupp. Det var ikke snakk om gulping, men skikkelig oppkast, noe han aldri har gjort før. Kan det ha noe med vaksinen å gjøre, eller bare tilfeldig? Har egentlig barnevakt i kveld, men nå er jeg litt usikker på om jeg vil være borte fra han...
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jenta mi ble også ganske varm, men det var ikke noe som plaget henne.. Men senere på dagen begynte hun å HYLE hun skrek i mange timer i strekk.. Hun skriker aldri til vanlig.. men dagen etter var hun helt fin igjen..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 lillesnupp begynte å hylskrike 2 timer etter vaksinen... han fikk høy feber og hadde tydelige smerter... Han gråt ca 1,5 time, emn fikk gitt han feber nedsettende hver 3 time og da ble det mye bedre... leste fra vedlegget som vi fikk til HS at både oppkast, diare, feber osv var vanlig... Syns så synd i lillgutt den dagen... som hun skriver over, så gråter han heller aldri... så jeg sto der å gråt jeg også og prøvde så godt jeg kunne å trøste han
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Gutten min kastet opp, ble superslapp, hadde 38,7 i feber og sov 12 timer og bare våknet i 20 min for å spise halvveis.. så oppkastet var helt sikkert bivirkning!
supermamma til 2 tette Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for svar!! Godt å høre at det er "normalt". Han var småslapp i hele går og litt småsutrete. Kastet opp bare den ene gangen og heldigvis ingen hyling. Go gutten min skriker heller aldri, så det hadde jeg nok taklet dårlig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå