Gå til innhold

Bivirkning 3-mnd vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini ble vaksinert i går og har vært i helt grei form. Han var veldig varm i natt, så da hadde han nok feber uten at det virket som at det plaget han. Men han startet dagen med å kaste opp etter første omgang med pupp. Det var ikke snakk om gulping, men skikkelig oppkast, noe han aldri har gjort før. Kan det ha noe med vaksinen å gjøre, eller bare tilfeldig?

Har egentlig barnevakt i kveld, men nå er jeg litt usikker på om jeg vil være borte fra han...

Skrevet

Jenta mi ble også ganske varm, men det var ikke noe som plaget henne.. Men senere på dagen begynte hun å HYLE hun skrek i mange timer i strekk.. Hun skriker aldri til vanlig.. men dagen etter var hun helt fin igjen..

Skrevet

lillesnupp begynte å hylskrike 2 timer etter vaksinen... han fikk høy feber og hadde tydelige smerter... Han gråt ca 1,5 time, emn fikk gitt han feber nedsettende hver 3 time og da ble det mye bedre...

leste fra vedlegget som vi fikk til HS at både oppkast, diare, feber osv var vanlig...

Syns så synd i lillgutt den dagen... som hun skriver over, så gråter han heller aldri... så jeg sto der å gråt jeg også og prøvde så godt jeg kunne å trøste han :(

Skrevet

Gutten min kastet opp, ble superslapp, hadde 38,7 i feber og sov 12 timer og bare våknet i 20 min for å spise halvveis..

så oppkastet var helt sikkert bivirkning!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Godt å høre at det er "normalt". Han var småslapp i hele går og litt småsutrete. Kastet opp bare den ene gangen og heldigvis ingen hyling. Go gutten min skriker heller aldri, så det hadde jeg nok taklet dårlig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...