Gå til innhold

Ei uke på Reductil - Vekt OPPgang.....sukk


Mamma+2

Anbefalte innlegg

For 1 uke siden fikk jeg endelig startet med Reductil..og har vert SÅ fornøyd denne uka...spist sunt og ikke noe godteri - heller ikke Pepsi Max- men drukket masse vann...

 

Så i dag skulle jeg endelig veie meg...så spent....men vekta viste vekt OPPGANG.....er det mulig......

 

Snakk om å miste motet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murlig kroppen din ikke reagere på tabelettene.. men ikke vær lei deg, bare prøv, viss det ikke skjeer noe i løp av 1-2uker til kontakt legen å få økt dosen :)

Men husk reductil funker bare på 60%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart om de ikke virker i og med at jeg har fått bivirkningene som at jeg er rastløs...sover dårlig og ikke har lyst på noe søtt..men er utrolig tørst -på vann.

Ut fra det jeg har hatt i meg burde jeg gått ned uansett Reductil eller ikke...men hadde vert typisk min uflaks at det ikke fungerte på meg....snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ikke mens før til neste uke - tror jeg..har sluttet på p-pillene så det er et lotteri når den kommer....

 

Har slutta på medisiner jeg har gått på 1 år ( som har gitt meg denne vektøkningen) så er jo litt inne på tanken at det kan ta litt tid før de er ute av kroppen....hmm

 

Veldig deprimerende...men håpe det går rette veien neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også vere at kroppen din samler litt væske nå når du har begynt å drikke mye vann. Viss du ikke var så flink til dette før. Er helt sikker på at du vil få en vektnedgang om du fortsetter. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd Reductil og det funka ikkje på meg. Starta på eget slankeprogram den 27 des. har gått ned 6,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...