Gå til innhold

Vil bare si...

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

...jeg synes dette er et veldig fint forum. Det er nesten litt uvant å være "den nye" med alle spørsmålene om alt mulig jeg lurer på. Selv om jeg ikke har vært den aller mest aktive på assistert befruktning, begynte jeg jo etterhvert å bli rutinert... :-) Nå er jeg novise...

En annen ting er at jeg blir like overrasket hver gang jeg finner ut hvor mye hyggeligere og informativt både dette og ass.befr.-forumet er enn mange av de andre. Lurer på hvorfor det er slik...?

Fortsetter under...

Enig med deg at det er veldig hyggelig her inne! Spesielt når man kommer ny og har mange spørsmål så er det bare hyggelige svar her og altid noen som gidder å svare til tross for at det kan være et spørsmål som blitt besvart mange ganger tidligere. Men tro meg, du kommer snart å føle deg rutinert her også ;-)

enig med deg.. utrolig hyggelig på tvilling/flerling.. føler alle tar godt vare på hverandre her... tror grunnen til at siden er så hyggelig og at alle hjelper hverandre har mye med at vi er samlet uavhengig av termin.. vi som er langt på vei vil forklare og fortelle ting til de som er kortere.. og alle har liksom noen tips å gi til alle... da jeg ble gravid sa mange til meg at barnimager.. der kjefter alle på hverandre... skjønner nå at jeg ikke har noen venner så har vært på denne siden... merker stor forskjell på mars, 3 trimester og denne siden syns nå jeg.. tror vi føler at vi er så heldige og at vi ikke er så mange så holder vi sammen... bruker mange timer her hver dag jeg nå... og nå skal jeg møte oslo folk og.. morro..

og så er det noe spesielt med å gå gravid med flere barn i magen.

Vi har alle vært nye på dette forumet her, og lurer på det samme som de som har kommet lenger ut i termin har gjennomgått, i større eller mindre grad.

jeg er innom hver dag jeg kan jeg:)

koselig er det.

Flott at det finnes et forum her inne som er godt å være i, ser også hvor mye kjeft og sure toner det er i andre forum.

Jeg signerer :)

Jeg har funnet mye trøst og svar i dere. Mye fra å være totalt uviten og det å føle meg ung og dum - til det å faktisk møte hyggelige mennesker som gjerne vil svare på alt jeg lurer på, ja, selvom de har svart på det hundre ganger fra før :)

Jeg setter stor pris på dere :)

Annonse

Jeg synes det er deilig å kunne "prate" med noen som er i samme situasjon og som skjønner hvordan man har det.

Kjenner ingen andre tvillinggravide og blir lett irritert av andres kommentarer om enten stakkars deg, eller det er jo myyyye lettere med tvillinger enn to tette.........

Og kommentarer om størrelsen på magen. Det er jo faktisk tre stykken som deler på denne kroppen så hvorfor skulle det overraske noen at man blir stor!!!!?????

Også er alle her inne utrolig hjelpsomme når man lurer på noe:-))))) Må innrømme at jeg har blitt litt "avhengig" av denne siden i de ukene som har vært!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...