Gå til innhold

Svie/brennende smerte i brystet når man hoster/trekker pusten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig forkjølelse?

Influensa? eller ?

Også feber, tett nese, vonde ører, hodepine og hoste.

Lege eller bare ligge hjemme?

Skrevet

Ville nok kontaktet lege for sikkerhets skyld. Om det skulle være en infeksjon i luftveiene/lungene, så får du startet med behandling raskt:-)

God bedring!

Skrevet

Ville ringt legen, kjedelig å bli sykere og sykere i helga isteden for friskere hvis det er antibiotika som må til.. Her kjenner jeg faktisk to stykker som har hatt en rar form for lungebetennelse etter jul, de fikk veldig vondt på siden av brystet, og da var det betennelse i lungesekken eller noe sånt... Greit å få sjekket det opp. God bedring!

Skrevet

Jeg ville fått tatt en crp. Jeg har selv vært syk. Har astma da, men aldri hatt feber i forbindelse med det før. så har nok vært noe influensa greier som har angrepet luftveiene.

Er feberfri i dag. 4 dager med feber.

Skrevet

Takk, da skal bade lillemor og jeg en tur til legen i formiddag.

Hun er forkjølet også og har vært veldig sutrete de siste dagene, noe som ikke er likt glajenta mi.

Selv har jeg en utmattelsessykdom og jeg trenger sårt mine 15 timer søvn i døgnet, da nytter det jo ikke å ligge å hoste til krampa tar en.

Vi har ikke så høy feber, opp og ned mellom 38 og 39 ca.

Jeg sliter litt med å puste, er tungpustet, og det "brenner" i brystet når jeg trekker pusten og når jeg hoster, samt stikker på venstre side.

Skrevet

Nå har vi vært hos legen. Litt spent siden det var ny lege, med hun var superhyggelig.

Lillemor hadde ikke så høy crp og fikk hostesaft, gruer meg litt for storebroren tålte ikke efedrin så godt.

Jeg hadde visst veldig forhøyet crp og fikk noe antibiotika + cosylan.

Lillemor har tydeligvis bedre immunforsvar enn modern sin, men det skal ikke så mye til etter jeg ble dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...