Gå til innhold

Hva er din erfaring med servicen på Jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv gode erfaringer ved reklamasjon på vare.Men hører det er både og.

Skrevet

Tja kan ikke si jeg er overbegeistra synes servicen er dårlig på de butikkene jeg har vært de er trege og lite hjelpsomme vet ikke åssem det er med frakt og sånn men handler personlig ikke der,de jeg har vært i har oxo vært rotete og uoverskiktlige.

Skrevet

Synes Elkjøp er verre, men jeg merker at jeg prøver å ikke handle annet enn kluter og kjøkkenhåndklær og slikt på Jysk.

Det er i grunnen merkelig for i København syntes jeg servicen der var kjempegod.

Skrevet

Jeg syns jysk her jeg bor er helt supre, Når jeg bodde i oslo var det et helvete, handla aldri på jysk. Var rotete ,uoversiktlig, og folka hang bak kassa.

Her derimot er alle kjempe flinke. Kjøpte hagemøbler og parasoll

i sommer. Måtte bytte parasollen og bare leverte og fikk ny. Ingen problem.

Ryddig og oversiktlig er det her også.

Kun bra og si om jysk her.

Elkjøp

Spaceworld

Skeidar

Euronics derimot.. har jeg lite til overs for

Skrevet

Er også dritt lei HELL-Kjøp

Har heller ikke noe til overs for Fuck-spert!!!!!

Skrevet

elendig på gjøvik, lett varierende ellers... kan ikke forvente all verden med de prisene..;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

De som jobber på Jysk på Jessheim er iallefall utrolig hygglige og flinke! Har fått veldig bra service hos de.. Kjøpte et hagebord der for noen uker siden som hadde en liten skade på siden da jeg åpnet esken.. var ikke no problem å levere den og få ny.. Men har vært på den på Jysk på Alnabru, og de tittet så vidt på deg da du kom inn i butikken.. satt bare å pratet bak kassen og satt me mobilen...

Skrevet

har handla på jysk et par ganger, men gidd opp... kjøpte en sofa, kjørte hjem og begynnte å sette den sammen, da jeg fikk vite at den siste delen manglet, fordi en annen hadde ombestemt seg og fått en av mine sofadeler, den siste delen av sofaen kom 4 uker etterpå, ren flaks at jeg kom dit den dagen de nye delene kom, for meg hadde de glemt for lenge siden...:( (..og da den delen kom var prisen satt ned 1000 kr.:(((((

hallo Jysk??!

Skrevet

tror det har veldig mye å si hvilken butikk du handler på.. noen er flinke på servicen, mens noen er ganske så dårlige.. venninnen min kjøpte en vare der forrige uke, som kom på tilbud nå, og hun syntes det var litt dumt at hun hadde betalt så mye mer, så hun fikk penger tilbake.. det var visst ikke noe problem.. de slo det i retur eller no tror jeg, og bare slo det inn igjen..

Skrevet

Enig med LinnR83

Skrevet

Jysk er jo heeelt forferdelig! Ikke har de peiling på hva de selger, og ingen service. sist jeg var der her jeg bor satt ei dame i kassa med foten på disken (sikkert skadet) og ropte etter folk hele tiden! om du ikke kan gå, hvorfor ikke bruke tlf? han hun ropte på hørte jo ikke! uff... det verste er at det er en jysk 1 1/2 time her i fra som er akkurat likedan. de har bare folk som ikke har kunnskap om det de selger.. Elkjøp derimot er supert både her og der:)

Skrevet

Servicen på Jysk er ELENDIG! Men elkjøp er enda verre...Dem har jeg boikotta..:P

Skrevet

Jeg har ikke ord for servicen til jysk.. Som en sa lenger opp sa her.."hvilken service"? Og kvaliteten på varene er enda værre. Er ok å kjøpe sengetøy der, men ikke møbler. De knekker og falmer bare en ser hardt på de....

Skrevet

For ikke å snakke om partyteltet de selger. Vi satte det opp og tok det ned igjen og rett tilbake. Da måtte vi også gjennom den såkalte servicen, og han kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke ville ha det for det var jo sååå god kvalitet. Det letta jo nesten bare det kom et svakt vindpust.,.. Nei, håndklær og sengetøy er greit, men der går jaggu grensa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...