Gå til innhold

Passer Kreta for storfamilie på tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tilsammen fire barn i alderen 8 mnd, 4, 10 og 14 år er det ikke all verden å velge i av Syden-turer i juli. Men Apollo har foreslått 2 uker på Star Beach Village i utkanten av Hersonissos på Kreta. Det ser flott ut, men vi er redd for høy partyfaktor og nattebråk. Noen som kjenner til stedet og kanskje har vært der i juli? Eller kanskje dere har andre gode ferietips til en stor familie hvor alles behov skal dekkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en sånn familie også, og vi har funnet ut at det er veldig ok å bestille rutefly, til. feks Alicante, leie egen bolig www.spaniasommer.com og bil, www.carjet.com. Vi skal nedover i juli, og har reist slik flere ganger. I 2006 sparte vi ca. 30.000,- på å ordne selv og velge bort charter, vi bodde i et helt nytt hus og hadde en 7 seter leiebil. Vi flydde da via London Stansted

Da får vi litt mer ro, det er basseng ved huset/ rekkehuset, flotte stender på fastlandet også, og mange ulike muligheter for severdigheter, fornøyelsesparker osv.

Skrevet

Litt til fra meg;

Dersom dere ønsker charter:

Star Tour har flere ledige 3 roms leil på Kreta i juli, mulig Hersonissos er bra, jeg har ikke vært der, men jeg synes det er veldig fint i og rundt Chania.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...