[ste]mor Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Med tilsammen fire barn i alderen 8 mnd, 4, 10 og 14 år er det ikke all verden å velge i av Syden-turer i juli. Men Apollo har foreslått 2 uker på Star Beach Village i utkanten av Hersonissos på Kreta. Det ser flott ut, men vi er redd for høy partyfaktor og nattebråk. Noen som kjenner til stedet og kanskje har vært der i juli? Eller kanskje dere har andre gode ferietips til en stor familie hvor alles behov skal dekkes?
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Vi er en sånn familie også, og vi har funnet ut at det er veldig ok å bestille rutefly, til. feks Alicante, leie egen bolig www.spaniasommer.com og bil, www.carjet.com. Vi skal nedover i juli, og har reist slik flere ganger. I 2006 sparte vi ca. 30.000,- på å ordne selv og velge bort charter, vi bodde i et helt nytt hus og hadde en 7 seter leiebil. Vi flydde da via London Stansted Da får vi litt mer ro, det er basseng ved huset/ rekkehuset, flotte stender på fastlandet også, og mange ulike muligheter for severdigheter, fornøyelsesparker osv.
ToPrinsesser<3 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Litt til fra meg; Dersom dere ønsker charter: Star Tour har flere ledige 3 roms leil på Kreta i juli, mulig Hersonissos er bra, jeg har ikke vært der, men jeg synes det er veldig fint i og rundt Chania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå