PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 synes det er litt fint, men veldig usikker på hva jeg kommer til å synes om det om 10 år.... hva tror dere? lurt el ulurt? fint el bare vulgært? alt i hvitt ellers da...
piano♫ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Ikke helt min stil...synes det blir litt hardt, jeg.
*ale* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Hadde det på kjøkkenet der vi bodde før, stooore fliser, var drittlei (ikke vi som valgte det nei). Synes sorte fliser på badegulv er kjempefint. Hvite på vegg da.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde blitt lei ihvertfall..
PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 ja, jeg får egentlig bekreftet det jeg kanskje tror selv også her..... at man blir lei og at det blir "hardt". er ganske klassisk av meg så... kanskje sorte flis ja, el noen ganske mørke iallefall...hmmm...itte dumt nei!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Ja, er man i tvil er det neppe det riktige.. Fliser er liksom ikke noe man "bare bytter" da det passer heller. Vanskelig det der.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 heihei! Æ har sjakk på badegulvet, men med hvite og grå fliser!! De e kjempefint, ikkje så hardt som sorte. Har dog helt nytt hus, så har ikke rukket å bli lei. Men tror ikkje æ blir de med det gråe. Bare et tips=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå