Svensk Skrevet 24. januar 2008 #1 Del Skrevet 24. januar 2008 Skriv innlegg Overskrift: Hej ! Ville bare si i fra att jag ær gravid uke 6+0. Så glad ! Kanske ær pp slut nu. Efter lång prøveperiod kænns det så underbart ! Ja vi har faktiskt ikke brukt prevensjon siden nummer to som snart blir fire. Hade en vilemånad fra pergo på eget initiativ Vis allt går bra blir dette siste gången jag går gravid. Skall prøve å njute ! Så till nedturen ... Min mor har blivt allvarligt sjuk. I desse dager vænter hon på op.datum och vidare utredning. jag ær så innerligt rædd før att miste henne. Tænker att det kanske ær priset før denne lille spire vi endelig har fått. Jag vet ju att ikke værlden fungerer så... men tankerne kommer. Dærfør har jag varken haft tid eller øverskudd å gå in på barn i magen på en stund. Vill också si tack till dere som støtte meg og gett mig tips. Dere ær super!Ses på 1 tr. snart hoppas jag !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136642343-gravid-och-nedtur-samme-som-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose69 Skrevet 24. januar 2008 #2 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Svensk! Så trist å høre om din mor, men fantastisk å høre om din graviditet:-) Gratulerer så mye! Jeg har hatt alvorlig sykdom i nærmeste familie (kreft hos mor,søster og min mann) og vet hva det vil si å gå og bekymre seg og ikke klare å glede seg over gode dager...og det er ufattelig vanskelig å trøste. Man går også med usikkerhet over hva fremtiden vil bringe.Jeg synes usikkerheten var vanskeligst... Jeg vet at din mor vil du skal bære frem dette barnet og at alt skal gå deg vel. Vær henne nær og du skal se at dere begge vil vokse på dette. Ønsker deg,lille nurket i magen din og din mor alt godt. Ja, vi sees på 1 tri.håper jeg :-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136642343-gravid-och-nedtur-samme-som-bli-gravid/#findComment-136643184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå