Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Altså, sånne som kjører rundt i fancy biler og spiller musikk konstant.. Helt greit, eller en pest og en plage?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hm, skal vi se... kunne ikke brydd meg mindre.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 dunk dunk dunk dunk dunk duNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUnk dunk dunk dunk dunk..... vel hva syntes du om dunke riste bråke lyder sånn ellers. personlig så er detgreit om det ikke er forofte men nårdet er råne treff i nærheten da er det jævlig plagsomt. da harvi ristedunke lyder kontinuerlig i et døgn. folk får drive medsine interesser.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes de fint kan drite i å kjøre forbi blokka mi og spille Smurfehits på volum etthundreogtolv klokka halv tre om natta.
Dronningen! Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg for min del synes det er rasende festlig når de kjører opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned osv (sånn ca 37 ganger i løpet av 1 1/2 time).... Vi spiste lunsj på Notodden i fjor sommer, rett ved tettstedets rånegate. Hyggelig med kjærestelunsj uten barn på vei til feiring av en bursdag MEN hallo!!! De kjørte rundt i en gul gammel Volvo med Carola på full spik, kæmmisen i passasjersetet hadde slengt de rasende fine tennissokkebefengte føttene sine ut av det åpne vinduet, terningene dingla i speilet ( tror faktisk de stengte for utsynet) Wunderbaumduften hang etter bilen som parfyme etter Frognerfruene og kremen på kaka var det utrolig fine heldekkende klistremerke i frontruta (helt øverst på ruta) "TEAM TUDDAL" Opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen, opp og ned, snu i rundkjøringen osv! (Har de betalt klimakvote?
prekæs Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes faktisk det var morro, jeg. Vi haiket rundtog plutselig fikk vi sitte på med noen kule typer. I min tid var krembilen folkevognbuss med teddyforpels. Eller amerikaner, helst uten tak. Så flott atte. Vi hadde det egentlig artig, selv om vi ikke alltid var like heldig med de vi fikk sitte på. Jeg slapp unna, men hadde venninner som fikk sitte på med eldre menn med tissen ute. Kremt. Tror vi hadde flaks...og ikke si no til jenta mi:S
Dronningen! Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Nå fikk jeg sånne ekle bilder i hodet mitt Prekæs... OG ikke minst: jeg satte sjokoladen og colaen i halsen!!!
prekæs Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Det blir liksom ikke det samme med airbag og stasjonsvogn... Skjedde det noe så var vi dumme nok til bare å se moroa i det. Tissen ute, liksom...det kunne jo vært farlig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Hehe, jeg råner selv jeg, selv om jeg har barn og alt mulig. Kunne aldri tenkt meg å ha stasjonsvogn/familiebil.. kjører BMW, og det er mer enn nok plass i den. har både streamer i frontruta, stereoanlegg og wunderbaum, det hender jeg får noen rare blikk på parkeringsplassen utenfor barnehagen, men jeg kunne ikke brydd meg mindre, egentlig.
Anne-B. Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 De kunne ha funnet på noe bedre å foreta seg. Greit nok at det er deres kultur, men de forurenser unødig!
Happy Ignorant Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Samfunnet trenger rånere, pønkere, jøglere og andre som viker fra A4-formen!
Dronningen! Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Ja det er greit at vi trenger et mangfold i samfunnet, men har de betalt klimakvote?
Happy Ignorant Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Neppe. Et par rånerjenter ble spurt i et tv-intervju om de ville redusere utslippene sine, og svarte at de ikke hadde fått noen brosjyre i postkassa si om at det var noe farlig å la bilen gå på tomgang, lissom...
Happy Ignorant Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 Pønkere sniker på trikken, og jøglerne bruker enhjulssykkelen sin...
Den drygaste Skrevet 25. januar 2008 #16 Skrevet 25. januar 2008 helt grei å ha rånere når man skal hjem fra byen, ellers bryr jeg meg ikke noe særlig om de.
___ Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Kan ikke fordra dem pga bråk og forurensning. Synes sån oppførsel vitner om at de er tammelig blåst, men jeg betviler ikke at de ofte har det morro.
___ Skrevet 25. januar 2008 #19 Skrevet 25. januar 2008 Inteligensen er kansje noegenlunde lik, men kakkelakker bråker ikke så ille. Desuten har de lavere CI2 utslipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå