Gå til innhold

Til gulda *fødeklar*


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det hos jordmor med deg i dag da? hun sjekket ingenting på meg, så ikke noe nytt.. går å venter! sov nesten ikke i natt, bare ligger å vrir meg.. så skal legge meg snart! er helt utslitt!!!! murringene mine i ryggen ga seg så... hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skulle akkurat til å skrive innlegg til deg, så ikke at du hadde skrevet et..

 

Egentlig det samme for meg; hun sjekket ikke noe, så aner ikke noe mer om ting er langt unna eller nærme.. Kjedelig! Men blodtrykket hadde steget, og det var litt proteiner i urinen, pluss at jeg har hatt hodepine noen dager. Derfor skal jeg inn på mandag igjen å måle blodtrykket i tilfellet det er svangerskapsforgiftning. Men jeg trengte ikke bekymre meg, sa hun, var antageligvis ikke noe.

 

Hadde et par sterke mensenserter for en liten stund siden, var temmelig vondt! Men ser ut til at det ble med det. Ellers har det vært stille i dag.. Sitter å håper på at smertene kommer igjen, at det bare var en pause..

 

Fikk faktisk sovnet i natt -lenge siden jeg sov så godt. Er fryktelig slitsomt å ligge og vri seg! Håper du får en bedre natt i natt, og at ødselen setter inn i morgen! God natt, og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...