PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 synes den ser veldig fin ut. har noen spm.. føler dere at den er "varm"? hvor lys er den? på grensen til hvit, el ser man liksom at det er en "dæsj" farge i den? hva slags farge har dere på hoved interiøret? sofa, seksjon, gardiner.... sorry maset;-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Har ei venninne med stue i den fargen. Jeg synes den er beige med litt mer gulttone i. Ser godt at det er en dæsj farge i den ja! Hun har samme fargetonen på sofa, spisestue og bord ol. i mørkt tre.
Frk. V *juli-11* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Den er litt gulaktig her hjemme. Mye varmere enn hvit føler jeg.. Vi har mørke møbler, som i kaffefarget eller wenge heter det vel også.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Om du ikke er veldig glad i gult hadde jeg IKKE valgt den. Vi kjøpte ett hus med den fargen i HELE huset og jeg holdt på å spy av den fargen til slutt. Velg heller Latte kjempe fin;)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Den er ikke hvit i det hele tatt, varm beige med en dæsj gult i. Vi har bruntoner på interiør. Men nesten hvite gardiner. Fargen er behagelig synes jeg da...
lenej :o) Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 har lys toscana i stua, med lamper på virker den veldig fin og varm. i dagslys er den strålende fin og lys. våre møbler er i trehvitt og sort. har bilder, om du vil se. det er fra julekortbildene av mini da, men.. de bildene med malt panelvegg bak, er i gangen, den fargen heter Dun. den er nesten helt lik lys toscana. de nederste, der det er malestrie bak mini, de er i lys toscana. men er vel ikek så mye å se den fargen imot, men du kan nå se da... http://lenemj.piczo.com/?g=47242792&cr=6
LegallyBlond Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Har den fargen i hovedetasjen. Er veldig fornøyd med den. Synes den er veldig varm og lun. Man ser at det er en dæsj med farge i den, litt lyyyyys brun/beige/anelse gul ;0) IKKE på grensen til hvit. Har svart sofa, mørkebrune tremøbler og persienner, lyst teppe med brune striper. Har ikke gardiner, men mange farger som hadde vært fint til. Kusinen min har cafe lattè på sine vegger, samme farge på interiøret. Synes den er like fin, har litt samme effekt, men litt mer brunt i seg på en måte....
LegallyBlond Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Broren min har forresten jobbet i malingbutikk, han sa at de som valgte den fargen ofte var veldig fornøyde!
PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 tusen takk for titten lenej:-) gutten din var helt utrolig nydelig:-) tror nesten jeg vil gå for den fargen altså. var veldig fin:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Vi hadde den i stua i forrige leiligheten vår. Vil ville ha en farge som var lys på dag tid, men som ga en varm og lun farge på kveldene og var knall fornøyd. Lo da vi oppdaget av naboen hadde samme farge i stua si. Og lo enda høyere da vi flyttet til nytt hus hvor alle vegger i hele huset er Lys Toscana. Synes det er en nøytral og fin farge som er klassisk og gjør det enkelt og innrede rundt. Den virker lun og god med samtidig lys og åpen! Kommer helt an på belysningen.
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 vi har lys toscana i inngangspartiet, trappeoppgangen og i soveromsgangen. den er veldig lys men passer perfekt. (for lys til å male hele huset med synes jeg da.. men fin på dårlig opplyste plasser) stuen og store gangen er derimot malt i DUN. varm beige farge. nøytral men med en dæsj farge. veldig grei å innrede rundt. vi bruker brunt, lilla, grønt og offwhite (ikke alt på en gang altså) anbefaler dun i oppholdsrom, den er varm og god, nøytral men med farge. dun matcher lys toscana perfekt, så toscana anbefaler jeg at man bruker for å lysne opp plasser som ellers er mørke i tillegg for å få litt nyanser i de forskjellige rommene. har malt med en farge i alle rom en gang og jeg spøy omtrent. så forferdelig kjedelig!!!! hele huset mitt er malt med beige/lys og bruntoner. (dun, toscana, marrakesh og nevada)har ikke en farge på hvert rom altså. dun fra stua og ut i 1gangen, toscana fra 2gangen og opp og de andre fargene på soverommene.
PAVEEL Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2008 har tenkt på dun også ja, nydelig farge det og:-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. januar 2008 #13 Skrevet 24. januar 2008 Har lys toscana på rommet til Lukas, varm og en kjempe fin farge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå