Gå til innhold

Barnevogn inn i Volvo V50 stasjonsvogn ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noe dritt.. Hadde jeg vært dere hadde jeg kjøpt en annen bil.. Jeg har en V50 2007 og venter på en ny bil for volvoen er for liten. Blir trangt til både vogn og feks shopping e.l.

Men kommer jo ann på vogna da... men vogna må være liten for at det skal være god plass..

Vi har en V40 som er ganske så lik V50'en når det kommer til bagasjeplass.. Fikk tips av de vi kjøpte vogn av om å sette inn bagasjegitter opp til taket mellom bagasjerom og baksetet. Disse koster 1000kr i Sverige. Og brått har man mye mer plass!

Vår Emmaljunga Duo Edge fyller iallefall opp bagasjerommet vårt ganske så bra (og det har også andre vogner gjort når vi har hatt med andre barn i bilen). Klart man får med seg mer enn det men er allikevel vogna som ruver i bagasjerommet ja.... Neste bil vi kjøper skal GARANTERT ha større bagasjeplass enn denne Volvoen.. Det er iallefall min mening. Men klart, alle er forskjellige og jeg legger ikke skjul på at jeg gjerne tar med meg litt ekstra på tur..

:)

Vi har V40 også, har plass til teutonia vogner, tfk twinner twist søskenvogna, og OTH som jeg bruker nå. Har aldri hatt problemer med plassen bak selv om jeg ønsker meg mer plass av andre årsaker.=) Men om dere skal bytte bil så uansett så ville jeg valgt en større en både pga dårlig plass til flere bilseter på passasjerrekka og få bedre bagasjerom.

Annonse

Kjøp heller V70! Større bagasje rom finnes ikke i stasjonsvogner! Vi har simo kombivogn og når den er inni er det kjempegod plass! Vi har hatt vogna og tre kofferter og to ryggsekker i samtidig!

Vi kjøpte V50 2008 modell i fjor høst og har en emmaljunga city jet med city bag. Det er overhodet ikke dårlig plass inni der, vi testet den før vi kjøpte vogna. Det kommer jo selvsagt an på hvor mye annet du skal ha inni der da :)

V70 er større ja, men det er ny modell der også, så det kan hende bagasjerommet er endret. Det beste er å teste vogna i bilen; har dere kjøpt vogna, så ta den med i bilbutikken!

Kommer selvfølgelig ann på vogna, men den Bassonvogna jeg har er for høy (når bagen er på) og må da klemmes inn... Jeg kødder ikke.. Lettere å ta av 2 hjul. Men jeg har en hartan vogn også og den går fint inni, men det er ikke mye plass igjen til andre ting.

Derfor ville jeg ha valgt en større bil når man likevel skal bytte..

Annonse

Det er ikke god plass. Men vi har aldri hatt noe problem med å få plass til både vogn og varer. Bytter på å bruke simo kombi og quinny freestyle.. å dette er ikke akkurat av de minste vognene. Men så har vi skiboks også da, som har kommet godt med når vi her vært på lengre turer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...