Gå til innhold

Sandakerveien bhg, Sagene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var på foreldremøte der i dag, oppstart på mandag. Den er uvanlig fin og gjennomtenkt innvendig. De har brukt en interiørarkitekt - første designerbarnehagen jeg har vært borti - for å legge opp det fysiske miljøet på barns premisser, personalet har både erfaring og utdanning (den ene assistenten er spesialpedagog) og er kjempeålreite, de har et gjennomtenkt forhold til kosthold, søvn og utetid (de bruker selvfølgelig ikke utearealet på byggeplassen, men går eller kjører annetsteds) og det virker rett og slett kvalitetssikret tvers igjennom. Så hvis du skal ha barna dine der trenger du ikke være redd :)

Trådstarter:

Jeg tror sikkert dette blir en bra bhg når alt er på plass. Dessverre har de vært litt for raske med å starte opp. Barnehagen har ikke brukstillatelse fra plan-og byggetaten og det er derfor ikke lov å oppholde seg i lokalene(detter har med rømningsveier ihht til brann og sikkerhetsaspekter gjeldende bygget). Det er heller ikke registrert søknad om brukstillatelse, noe som tar ca en uke å få fra søknad er registrert.

Hei anonym 15:12 - hvor har du denne informasjonen fra? Hvis dette stemmer er det jo ganske alvorlig. Barnehagen ligger i første etasje, det er åpen løsning og mange store vinduer ut mot bakken, så rømningsveier er vel ikke det jeg bekymrer meg mest for, men det er jo flere ting som ligger til grunn for en brukstillatelse.

Vi starter der på mandag, var på foreldre møte der på torsdag, kjempe flott barnehage, gleder oss masse til å starte. Utearealet er ikke ferdig, men de vil bruke alt av parker osv i nærheten ;o)

Dette blir helt topp ;o)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...