Gå til innhold

Treff 28.januar!!!!!

Anbefalte innlegg

Det er nå foreløpig 12-15 stykker som har meldt at de kommer og som sagt er det absolutt ikke for sent å melde seg på enda....Regner med jeg ringer og bestiller bord på søndagen....

Nå har jeg fått vite at jeg skal jobbe den dagen,så jeg kommer til å være i byen fra ca.16.00,så hvis det er noen som er interessert i å treffes tidligere er det bare å pm meg,så kan dere få mobilnr mitt... :) Tenkt å kanskje shoppe litt,lenge siden og nå har jeg endelig råd igjen...

Jeg gleder meg ihvertfall kjempemasse til å endelig treffe alle sammen og håper vi får en hyggelig kveld... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136640315-treff-28januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare takke for et hyggelig treff igår,selv om ikke alle fikk hilst på hverandre...Jeg skal ihvertfall være med på fler treff om jeg får muligheten!!!Mailingliste vil bli sendt ut så fort jeg har mulighet... :)

Annonse

Beklager, beklager. Jeg fikk omgangssyken på mandag morgen og er fremdeles dårlig. Ble derfor ikke noe treff på meg denne gangen heller. Makan, altså, skulle tro det ikke var meningen at jeg skal komme meg på treff?! Håper dere hadde det hyggelig dere som var der!

huff,omgangssyken er ikke moro...er visst mange som har det for tiden også...men jeg kommer ihvertfall til å sette opp ett treff til før fødselen,så er bare å følge med og slenge seg på...god bedring!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...