rosered Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Var på ul i dag og fikk se lille gullet:) Men terminen ble flytta til 1.juli, så da er jeg vel egentlig ikke medlem her lenger... Men regner med at babyen kommer i juni uansett jeg da, så kommer til å henge her allikevel...hehe Alt var forresten bra, og vi får ei lita jente:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Så gøy med jente!! du ble flyttet noen dager du da!!? men godt alt er i orden!! blir mer beroliget da!
Honningbolla Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Heia Blitt flyttet til et par dager før meg du da;),blir spennende å se åssen ul min blir da! Godt å høre at alt er bra:), artig med jente!
Happy-bee Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Hei! Da er vi i samme båt... Jeg var på ul idag, og termin ble flytta til 3.juli....Jeg starta i mai-klubben med menstermin 30.mai, så fikk jeg tidlig ultralyd-termin som var 28. juni. Nå er jeg altså egentlig i juli-klubben. Blir litt forvirra.... Men det var veldig moro på ul da, alt så bra ut, og vi fikk vite at det er ei lita pie der inne;) Har gutt fra før, så det passa jo veldig bra.
rosered Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Ble flytta 10 dager i følge mens termin og 8 dager i følge min egen termin:) Men hun kommer vel når hun vil allikevel, selv om jeg kommer til å være skeptisk hvis jeg må gå til 15.juli..
rosered Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Jepp, så da blir vel du flytta til juni du da.. Urettferdig..hehe.. Men men, så lenge alt var bra, så får det bare være:)
Anne_E Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 gratulere med jenta! ble også flyttet 10 dager på UL....men som du sier, så lenge alt er bra så er det det samme!
MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 jeg ble også flyttet en god del... blir spennende og se når gutten vårres kommer... Hadde termin 23 juni, men ble flyttet til 8 juli.... Så da kommer han vel på bursdagen min da.... haha den er 6 juli! Så blir spennende og se hvordan det blir!
Andrebolleiovnen Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Heisann! Jasså ja, julibarn:) Så lenge barnet er frisk er det jo bra! Og en liten prinsesse inni magen din da:) Så morro! Du får nå bli med på treffet for det om:)
rosered Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2008 Blir nok med på treffet uansett ja.. blir ikke kvitt meg så lett:) hehe... Jepp, en liten prinsesse, så da blir det rosa klær da ja:)
Tomine29-Høygravid:-) Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer så mye, ser ut til at det blir flest jenter på oss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå