Gå til innhold

sove rituale...

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt med (eller har holdt på en stund) med soverituale på gullet...

Vask/bad

massasje

pysj

mat

Også legger vi han i sengen sin sammen med smokk og kose kluten... han ligger å koser en god stund før han sovner, og vil svært gjerne holde oss i hånda før han sovner... Moren min mener det er dumt å venna han med slikt... Jeg syns det er koselig og vil gjerne være der til han sovner. Hun mener vi skal gå ut og la han være i fred... at han kommer til å kreve mer osv osv..

Hva gjør dere og hva mener dere om dette? Jeg er uenig med mamma...

han er forresten 3,5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt enig med mammaen din...har et vennepar som må sitte ved senga til sin 2 år gamle datter og holde henne i hånda i minimum 30 minutter til hun sovner......de synes ikke det er sååååå koselig lenger.....

og så er det det med at når babyene begynner å bli så gamle som 3-4 mnd så husker de hvordan det var rundt dem da de sovnet. Og så har de små våkenperioder i søvnen sin hvor de "sjekker" forholdene- er alt slik det var når jeg sovnet.....??? Hvis ikke, så kan de bli utrygge og våkner mer enn nødvendig

Men alle barn er jo forskjellig- foreldre og

Skrevet

Jeg tenker sånn at det er ditt valg. Jeg får høre at siden datteren min sover i senga mi om natta, så er det jeg som må slite med det når hun blir eldre.

Da velger jeg heller å ta den striden når den kommer, nå liker jeg å kose i senga med henne og å holde henne i hånda før hun sovner.

Plutselig en dag vil hun ikke kose, og da vil ikke jeg angre på at jeg ikke benyttet meg av "sjansen" da jeg hadde den.

Det mener nå jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...