Gå til innhold

Hvor langt er jeg. Litt forvirret.


Moneric

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan desverre ikke svare deg...lurer på det samme. sist mens 22.desember. Har ca 33 dagers syklus. Tror jeg da er to uker på vei for fosteret...men har egentlig ikke peil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå 2 uker og 2 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 22. januar, 2008 , sier Babyverden. Hvis du har 28 dager syklus. Kanskje litt tidlig å vite om du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at første dag i siste menstruasjon var 8. januar? I så fall hadde du eggløsning for et par dager siden hvis du har 28 dagers syklus, og følgelig er det umulig å vite om du er gravid. Men det er kanskje en skrivefeil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også siste mens den 8. desember (ser du skriver dt litt lenger ned :-)), og jeg har termin den 15. septomber, og er 6 + 5 i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen. Tida fram til 12 uker kommer til å gå skikkelig sakte. Håper alt går bra. Lykke til dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk for svar Marte og tulla♥!! regner man da de 12 usikkre ukene fra fosterets alder eller fra min siste mensdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tryllepiken: Det telles fra din første dag i siste mens...:)

 

Gå på babyverden.no og sjekk på terminkalkulatren der, så får du opp en del info om når ting skal skje med spira di! Sånn ca hvertfall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...