lillemor og lillebror Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Lurer på om jeg bare kan begynne på de selv om jeg ikke har fått mensen tilbake. Står at jeg må ta kontakt med lege. Noen som har begynt på de selv om du ikke har fått mensen tilbake?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 jeg har tatt de i 1 uke. Snakket med de på apoteket og de sa at jeg bare måtte begynne med de, så ville syklusen min "rette" seg etter pillene etterhvert. Hmm, dårlig til å forklare jeg, men skjønte du? Hvis vi skulle vente til mensen kom tilbake, ville vi jo risikere å bli gravide i mellomtida siden eggløsningen vanligvis kommer 2 uker før.
lillemor og lillebror Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Jepp, skjønte:) Tenkte ikke på å spørre om det i det hele tatt på apoteket.. Får begynne på de med en gang:)
Belle&Mini Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Fikk de hos legen på 6 ukers kontrollen. Begynte med en gang... Men greier jo ikke huske de,heeelt håpløst. Er jo så glemsk om dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå