Gå til innhold

Ultralydtermin...

Noah 08.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dumt spm. kanskje..men..Var på ul i dag...ble flytta ei uke tilbake...syns d var litt rart for vet jeg ikke hadde sex den uka p.g.a barnefar var borte..jordmora sa d skyldtes at jeg gikk på p-piller like før jeg ble gravid å at d sikkert var noe rot me syklusen... noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Jeg var på UL i dag og ble satt tilbake noen dager - fra 29 juni til 24 juni. Jeg tror det kommer av at jeg har en ganske kort syklus, på 26 dager. Jeg vet akkurat når samboer og jeg hadde sex og vet akkurat hvilken uke jeg hadde eggløsning =) Men kanskje du er som meg? Har kortere syklus? Det er jo vanlig å gå ut ifra at man har ca 28 dagers syklus...

Skrevet

Ser at jeg rota litt..;-) ble satt ei uke fram..fra 23 til 30 juni...lang syklus da kanskje...hmm.. men takk for svar:o)

Skrevet

Jeg og blei flytta en uke fram etter UL..men jeg vet at jeg har lengre syklus, så jeg har regnet med det helt fra starten..De regner ikke utfra sykluslengde hod lege/jordmor tydligvis..Men det er helt vanlig!

Skrevet

Ja,regna med d var normalt...syns bare ei uke var litt mye...menmen..barnet kommer jo når d selv har tenkt uansett;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...