Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal inn til Oslo til mandag, for å ta ut egg. Dette er spennende, samtidig som det er litt.. tja.. hva kan jeg kalle det?..Sommerfugler i magen!!

Dette er nå 2 forsøk som vi går igjennom. Har hatt 3 forsøk mellom her, den ene gangen reagerte jeg ikke på medisiner, så gravid (kjemisk), så igjen, ingen reaksjon på medisinene.

I juni ifjor, så var jeg gjennom en operasjon, ved Riksen i Oslo. De fjernet halve eggstokken (hadde kun èn, som hadde en cyste på seg). Denne cysten mente de, forstyrret masse. 3 uker senere, fikk jeg mensen, tror aldri jeg har vært så glad, for å få mensen liksom!! *smiler*..

Da funker liksom alt. Men, ingen eggløsning ser det ut som. Vel, skal nå si også da, at vi er kanskje ikke de mest hoppsomme kaninene heller da.. Tror det gjorde noe med meg det her, nemlig mistet litt lyst på sex'en.. Alt er bra der, når vi først har det. But, aaaanyway, nå ser det ut som at alt går bra, var hos legen i forrige uke, og denne uken. 6 eller 7 eggposer kunne han telle.

Skulle egentlig inn denne uken her, fordi jeg skulle ha begynt med Menopur 11 januar. Men, jeg tok ikke å bestilte det, for hadde igjen fra forrige forsøk.. Men, var jo seff gått ut på dato. Legen min, mente at det hadde ingen betydning.

Symptomer denne gangen:

Forferdelig hodepine!! Jjeeeses! Og trøtt. Men, heldigvis, ingen utbrudd mot mannen min.. jo forresten, igår *ler*.. angående hotell i Oslo.. hehe.. Jeg ble så fedd up med alle disse hotellene (Gaustad hadde fullt), og er jo sååå masse hoteller i Oslo!!

Fant plass da, rett ned forbi slottet..

Andre som skal inn til mandag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136639037-da-var-vi-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...