Gå til innhold

Har vær på bailine idag :-D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

nei fyller verken dietten eller treningsprogrammet eg fekk, spise 4 ganger til dagen bare (1-2.skiver til frokost, 1.knekkebrød til lunsj eller yoghurt, vanlig midag og 1-2.skiver til kvelds) :) så går eg turer nesten hver dag.. 14cm er jo bra d også :) fikk beskjed at d va isje sikkert eg gikk ned så mange cm neste gang, men d hadde eg håpt på :-D hehe..

Hallo

Nei følger den ikkje så veldig eg heller,men prøver å passe på å ete sunt.Eg trener på treningssenter, og no skal eg være flink å la være det søte,trur det vil hjelpe godt.Du har og tatt fem beh og skal ta fem til??Lykke til videre, så kan me følge kvarandre.

Annonse

Hallo ja

Ja dette er vert pengene!!Det første som har virka på meg,og eg høyrer at det er det for andre og når eg ligger i avlukket å høyrer ho prater og tar mål av de andre og.Ja ein bet jo for 5 beh i gangen,så første fem var 1800 kr,og de neste fem er vel 1400 kr meiner eg,og så 1100 kr. Så enda litt mindre for neste fem.så etter 20 beh er ein stamkunde,o får fem beh til 900 kr,men dette seier jo ho over meg her.Men du velger jo sjølv kor mange beh du vil ha,men du bet for fem i gangen.Ja slik som den ultrashapen som ikkje hjalp i det heile,den kosta vel nesten 4000 kr..Så då er ikkje dette så dyrt nei.Men for meg blir det reisepenger i tillegg då,men men.Lykke til videre celina og Emil,så blir det spennende å sjå om me når ideal målet vårt,men det skal me jo!!Ser jammen ut som at dette jobber i kroppen mellom beh og,for vekta er jo påvei nedover,og det er LENGE sidan no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...