Gå til innhold

Siden dere andre er så tøffe, så....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jeg lagt ut magebilde også;-) ugh.....

Hva tror dere, gutt, eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ingen bilder jeg.... har du lagt dem ut i bildene som alle kan se?

Skrevet

Hmm. ja det ligger som "offentlig bilde"...og du er selvfølgelig logget på, hvis ikke kunne du ikke ha skrevet noe her....neeei, da vet jeg ikke?! Forslag...?

Skrevet

Her var det ingen bilder... Jeg tror du må redigere noe på profilen din, slik at andre kan se bildene...

Skrevet

Nå funker det tror jeg....måtte forandre noe bare. si ifra om det funker nå da...:-)

Skrevet

Du hadde jo en utrolig fin mage!! :D

...og du, du er ikke over 90 kg du?!

Skrevet

Thihi....tusen takk Lotta, men joooo da, det er jeg! Sist svangerskap var jeg godt OVER 100 også...men kjønn da, hva tror du??

Skrevet

wow! Det ser virkelig ikke ut som om du veier så mye. (men man kan jo ha tung benbygning...)

Synes det ser ut som en guttemage :)

Skrevet

kjempe fin magen du har da :) jente eller gutte mage har jeg ikke greie på...

Skrevet

Kjempe fin mage :) Ser ut som gutte mage, men litt vanskelig å se..

Skrevet

Hihi...Litt morsomt dette, da jeg var heeeeelt sikker på at dette var en gutt, men jordmor på ul sa noe sånnt som "hvis dette er en gutt, så må jeg se han når han kommer ut, for jeg er nærmest 100% sikker på at det er ei jente!!"....Men, jeg klarer ikke helt å bli kvitt "guttefølelsen" jeg da. Skal på ny ul på sykehuset i uke 32 (pga lav fødselsvekt sist), så da får vi se da, kanskje!....hihi...

Må bare legge til at det gjør meg INGENTING om det er ei lita prinsesse asså, har bare ikke den følelsen;-)

Skrevet

Ser virkelig ut som guttemage:-)

Skrevet

Gutt!!!! ingen tvil på mageformen vertfall.... super flott mage=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...