Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ja da va testen positiv ijænn.. e litt gla i litt redd.. har allerede en sønn på 9 månda.. åsså e æ litt redd før at det ikje e han æ e ilamme nu som e farn... hadde mensen sist 18 des.. men så hadd æ sex me en anna på nyttårsaften.. før æ å typen vart årntli ilag...! åsså kom han jæm fra jobb den 3 januar.. å sia da har vi pula 2 gang om dagen te nu. vil jo behold ongen, men tænk om det ikje e typen sin?? Æ e så usekker! men æ hata jo abort!! uff, ka ska æ jør??;-(
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Om bare jeg var flink med råd... Jeg er ikke av den personen som sier stort når det kommer til valget om å beholde et ufødt barn, eller ikke. Er det det med barnefaren som bekymrer deg mest? Ville du beholdt barnet hvis ikke? Kan ikke snakke med typen din da eller ei god venninne? Vet ikke hva jeg skal si jeg, men hadde vertfall funnet meg noen jeg kunne snakt ordentlig med dette om. Noen jeg stolte på. Beklager at jeg ikke er til mye hjelp, men lykke til vertll
Miss Misantrop Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Kan jo nesten tyde paa at nyttaarsaften gjorde susen da... Vet du hvor lange sykluser du pleier aa ha eller vet du hvor lang lutealfasen din er? De sier at sperm kan leve over I over en uke, men det vanligste er 2 til 3 dager. Hvem er far til barnet du allt har? Forholdet til denne nye mannen er jo VELDIG nytt da- er kanskje lurt aa ikke ta saa veldig hensyn til dette, for du vet jo saa lite om det ennaa. Lykke til sender varme tanker til deg.
Miss Misantrop Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Kan jo nesten tyde paa at nyttaarsaften gjorde susen da... Vet du hvor lange sykluser du pleier aa ha eller vet du hvor lang lutealfasen din er? De sier at sperm kan leve over I over en uke, men det vanligste er 2 til 3 dager. Hvem er far til barnet du allt har? Forholdet til denne nye mannen er jo VELDIG nytt da- er kanskje lurt aa ikke ta saa veldig hensyn til dette, for du vet jo saa lite om det ennaa. Lykke til sender varme tanker til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå