Gå til innhold

Har dere peis beskytter?? Sambo syns den som er på babyshop.no til 1500 kr er så stygg.. så han vil vi skal prøve uten først..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke hatt noen ulykker med ovnen og vi har aldri brukt noe stengsel. største problemet er egentlig barna som kommer på besøk og som er vant til beskytteren. de vil gjerne pelle på ovnen

Skrevet

Vi har den fra BabyDan, ville aldri vært foruten! Mini er 1 1/2 og vi kan ikke hauke over han hele tida heller.

Skrevet

Har aldri hatt det. Har også en som er veldig klåfingret. Men han har aldri brent seg. Han er nå 3 år.

Skrevet

Har ikke og det har ikke foreldrene mine hatt heller Av alle barn og barnebarn i huset der, har bare en tatt på peisen. Og det er den yngste lillebroren min og, men han har gjort mye annet. Som å skru ned gipsplater fra veggene, helt skru fra hverandere en platespiller m.m. og alt dette før fyllte fem.

Med neste så ser vi bare rett og slett ann, kjøper hvis det trengs. Kom på at svigerforeldra heller aldri har hatt beskytter og der har det heller aldri vært noen bortpå peisen

Skrevet

Vi har ikke, men har også valgt å la være å fyre i ovnen i stua i vinter, hvor vi egentlig kunne trengt stengsel.

Nevøen min tuslet bort når han var rett over året og lå hånda på ovnen hjemme hos dem, han måtte rives løs og haøvparten av hånda satt igjen.

Han fikk så vondt at han kom i sjokk og laget ikke en lyd.

DET har skremt meg skikkelig. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...