bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Mannen min og jeg skal på omvisning på føden på TSS ifm svangerskapskurs på min manns 30-årsdag! Jeg har veldig lyst til å overraske ham med et restaurantbesøk etter omvisninga siden det er bursdagen hans:-) Saken er den at vi bor "på landet" utenfor Notodden, og ikke er spesielt godt kjent i Skien/Porsgrunnsområdet... Har noen av dere damer et godt tips?? Det kan gjerne være en litt "fin" restaurant, bare det ikke er svindyrt der;-) Setter stooor pris på litt hjelp!
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Nede på kaia i porskrunn er det en veldig bra restaurant med kinesisk/thai mat...å billig er d og :-)
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk for svar:-) Dessverre er ikke mannen min særlig glad i kinamat, og siden det er hans bursdag tror jeg nok jeg bør velge et annet sted... Noen med flere forslag?
hemmelig :) Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=resturant%2C+porsgunn Nr til flere resturanter i Porsgrunn. Ring dem og si at du ike er spes kjent i P og lurer paa hva slags resturant det er, pris, type mat ol. Hadde jeg iallefall gjort hvis du ikke faar noe svar her
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 cafe osebro i porsgrunn er det veldig fint, og nydelig mat. Prisene er kanskje litt stive, men man får det man betaler for absolutt:) Ellers er det en meget fin resturant i skien nede ved bryggene som heter nostalgi:) kjempegod mat der også!!
Jannamor Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 osebro ja. enig. god mat, synes ikke det er dyrt heller..
Bolla og lille rosin Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Jeg syns big horn steak house er kjempefintjeg da.. Fine lokaler og nyyedlig mat:) Noe dyrt,men siden det er bursdag er det kanskje greit?? Ligger i sentrum i Skien ved busstorget.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Husker ikke hva den heter men det er en italiensk restaurant rett over downtown kjøpesenter i porsgrunn.. fin pris og deilig mat..
bittelill Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 I skien er det en fin som heter Henrik og Kompani som ligger nesten i sentrum Der har de bl.a hummer, div. fiskeretter, vanlig biff og reinsdyrfilet/biff. Kjempegodt reinsdyr i alle fall
Lafamilia Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 ville helt klart valgt osebro i porsgrunn:)namnamnam!!!
Jannamor Skrevet 24. januar 2008 #13 Skrevet 24. januar 2008 Har aldri likt big horn, uansett hvor. Ja de kan steke en biff, men det er ikke spesiellt vanskelig. Det bruker ræva tomater, ferdigprodusert frites og noisettes, hermetisk sopp i stuingen (FYFYFYFYF) osv. Virkelig IKKE bra. Altfor dyrt for RÆVA råvarer. hilsen kokken og hans fru
Grorüd.. Skrevet 24. januar 2008 #14 Skrevet 24. januar 2008 Bare her inne og sniker litt jeg... Jakob's i Skien (tidligere Café Flora, hvis du vet hvor den lå) er en veldig bra restaurant. Forøvrig er det en indisk restaurant da. Men får kjøpt det meste der:) Var og spiste der sist lørdag. Ellers har du jo Høyers i Skien da.. Men veldig dyrt der.
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #15 Skrevet 24. januar 2008 nostalgie og china twang(serverer også norsk mat som biff o.l) på hjellen i skien sentrum. noen spisesteder på langbryggene i skien. restaurant ved lundetangen kino, ovenfor sentrum. tror den heter biff'n eller noe sånt. i etasjen over bryggeriet pizza. god mat. sist jeg var der smakte maten fortreffelig og det var en intim atmosfære der. (er en stund siden så jeg aner ikke om det er sånn enda)
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk for alle forslagene - dette hjalp veldig:-))) Skal undersøke disse restaurantene i Gule Sider så jeg er sikker på at vi klarer å finne frem til den vi velger, he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå