Gå til innhold

Tips mot forstoppeøse/hard mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biola er helt genialt! Har prøvd det før også i forbindelse med treg mage pga bruk av smertestillende etter operasjon. Man blir ikke løs i magen eller oppblåst, den bare fungerer bedre :-)

Dersom du ikke er så glad i melkesmak kan biola fint brukes i smoothie. Bland inn litt gode bær (gjerne frosne) og litt isbiter og det smaker mye friskere og mye mindre melk.

Hei.

Ikke for å skremme men min lege sa på min første kontroll ( 21.01-08) at man bør ikke drikke biola pga legionellafaren i bakterieflorane.

Jeg vet at linfrø og svisker er veldig bra for hard mage. Sliter med dette selv det var derfor jeg spurte legen.

Men hør med deres lege for å være 100% sikker.

Det er jo en melk som gravide og ammende skal ha så jeg regner med at de vet hva de sier:-) Jeg fortsetter å drikke biola. Har bare hørt positive ting om den. Og den hjelper absolutt mot oppblåst mage. Det har vært ett kjempe problem for meg, men nå etter at jeg begynte med biola (liker jordbærsmaken best) er jeg faktisk mye bedre.

Jeg tror ikke man kan være for kritisk til alt der ute..da kan man jo ikke spise noenting lengre:-)

Annonse

jeg har undersøkt litt mer. Ble litt usikker..sånn er det jo alltid. Uansett har jeg bare funnet positive artikler om biola og graviditet på nettet. Jeg så også at legene på "lommelegen" anbefalte gravide å drikke biola...men også linfrø og svisker...Jeg har fått dilla på biola, så frem til det motsatte er bevist drikker jeg det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...