Gå til innhold

Dere som erfarne med fryseforsøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere om det er slik at Progynova og Crinone utsetter mensen, slik at den først kommer når jeg slutter med tablettene? Jeg testa negativt på testdagen og har blitt bedt om å fortsette med medisiner to dager til og så teste morgenen etter siste medisinrunde... Det er visst noen ganger at man har testa positivt likevel, da. Tror ikke det gjelder oss, det vil si, jeg håper mne er sterkt i tvil, da mensen min også kom etter noen dager under forrige forsøk med ferske egg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer at du ikke får mens når du har fryseforsøk i stimulert syklus, den kommer som regel noen dager etter at du har sluttet på Progynovaen.

Klinikken vil sikkert bare være sikker, i tilfelle egget har festet seg veldig sent eller du er en av de som produserer hcg veldig sent.

Dumt å slutte på medisiner hvis du allikevel skulle være gravid, så du for teste igjen om et par dager.

Lykke til.

Skrevet

Eg skal også snart igang med fryseforsøk i stimulert syklus. Men hvor lenge skal en gå på progynova? og evt progestan? noen som kan forklare gangen i dette? skal en ta begge medisinene hele tiden?

Skrevet

Tusen, tusen takk for svar. Ja, da er det bare å vente, da... Kanskje jeg Får hcg sent??? Hehehehehehe, håpehåpehåpe....

Under fryseforsøk får man i stimulert syklus progynova på forhånd og crinone el progrestan noen dager før + 3 mnd etter, dersom man blir gravid, dersom man ikke blir gravid, skjer det som jeg har beskrevet over og hun andre forklarte videre, hehehehe...

Skrevet

Det der ble visst litt uklart...

Nå går jeg morgen og kveld på begge medisinene, og gjorde også dette før de satte inn egg, jeg måtte ta progynova fra og med forrige mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...