hemmelig :) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Visste det jo egentlig fra foer siden jeg har to KS tidligere, men er jo greit aa faa det bekreftet og naa har jeg vaert paa 1 kontroll saa da var det i orden Greit aa slippe aa tenke mer paa det
Miss Misantrop Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer! Jeg viste de kunne invilge det tidlig hvis de ville. Bare av nygjerrighet hva er grunnen til dine keisersnitt?
hemmelig :) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde HELLP med foerstemann og ettersom jeg var ganske mye daarlig ( symptomer paa svangerskapsforgiftning og evt HELLP ) med andre man fikk jeg planlagt KS med han. Saa naa faar jeg den oppfoelgingen, kunne nesten bare flyttet inn paa sykehuset Maa forresten legge til at jeg ikke holder til i Norge, men vet jeg hadde faatt KS der jeg fikk de 2 foerste ogsaa for der saa overlegen at jeg maatte det naar jeg hadde 2 snitt. Men veldig fornoeyd naa da Godt aa vite at det er samme oplegg her.
Miss Misantrop Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Takk for svar. Lykke til. Er det fortsatt saann at de tar to paa langs og et paa tvers eller er dette gammelt? Vet at for I verden var 3 stk max med keisersnitt, men det var naar moren min fikk meg for 30 aar siden.
hemmelig :) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Aapner det gamle snittet denne gang ogsaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå