Gå til innhold

Hurra for godt voksne mødre!!

kako64

Anbefalte innlegg

Så hyggelig å se at det er så mange godt voksne damer med barn i magen (og snart barn i magen :-)! Jeg har selv fylt 44 nå nettopp og har en på vel 4 år. Han kom til på naturligvis etter mange år med slit, hormonkurer og 2 ivf. Vi skulle skappe av litt før det 3. ivf-forsøket, da satt spiren på naturlig vis! Før toget går helt fra meg så ønsker jeg meg en til og er litt usikker på om jeg er gravid eller ikke nå.. Har hatt et par kurer med Pergotime, siste i desember. Fikk mens i beg av januar, den var ikke helt som vanlig, men regnet med at det var vanlig mens. Nå har jeg forferdelig ømme og vonde bryst, nesten 14 dager før forventet mens, det er ikke normalt. Tok eggløsningstest for vel en uke siden, den viste en ekstra strek (svakere enn kontroll-streken) på en test, men ingenting på de andre testene.. Har også antydning til bekkenløsningssmerter likt de jeg hadde sist. Skal få tatt en g-test i løpet av helgen, så får vi se hva dette er. Holder litt tilbake med g-testen, det gjorde jeg sist også, og holdt på å besvime da jeg endelig tok den og den var positiv!!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...