Gå til innhold

er det veldig mange Noah-babyer idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, akkurat nå er det mange små gutter som får navnet Noah. Det kommer nok til å bli et "2005-2010" navn, som mange andre ble 70 og 80 tallsnavn, tror jeg. Men jeg her selv et typisk 70 tallsnavn, og det har aldri vært negativt for min del.

Jeg synes annenhver gutt som blir født kalles Noah. Synes heller ikke at det er noe pent. Noah og Benjamin er faktisk de navnene som er mest populære, men som jeg absolutt ikke liker. Fordelen er at det er internasjonalt og lett å uttale for alle.

Annonse

JA, det er nok mange. Føler meg i grunnen litt snytt hva angår Noah. Jeg fant ut for flere år siden ( faktisk) at jeg likte dette navnet, og at min fremtidige sønn kunne hete dette. Er 25 nå, og dette var vel for 10 år siden.. Iallefall..nå heter jo mange smågutter dette, så da er det for meg blitt veldig oppbrukt.. samme som emilie og martine var for noen år siden, slik som emma,sophie og anna er nå..

Iallefall.. jeg kjenner 4 gutter i alderen 0-3 som heter Noah.. Synd, for er et nydelig navn=) Ja, som eneste fornavn. Liker ikke den " trenden" med å slenge på Noah, feks slik " Noah alexander" ( mange liker visst dette navnet)

KOmmer helt an på hvor man bor. Ser det er store variasjoner om man går inn på ssb og ser på fylkesoversikten. Jeg har f.eks hatt 2 barn i 2 ulike barnehager heromkring. Store bhg med tilsammen over 150 barn. Her har vi ingen Lukas, Noah, Leander eller nathaniel, som er navn jeg har inntrykk av går igjen flere andre steder i landet. Lukas er jo f.eks på 4.plass på landsbabis om jeg ikke husker feil. Kjenner ikke en eneste Lukas jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...