Gå til innhold

Ingen her som slanker seg uten reductil?


mammatil2flotte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp i gjør det.uten ketolyse,uten piller.bare trening+bailine en gang i uka.bare spiser sunt og ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her inne på Dib er det stort sett reductil og ketolyse... Skikkelig kjedelig for "oss andre" men.. Ta en titt innom slankenett.no, der har du mange forskjellige slankere..

Selv skulle jeg gjerne tatt piller, men jeg tror ikke jeg får dem, for BMI`n er ikke høy nok..Og det er ikke bare bare å slanke seg med sundt kosthold. Jeg er ihvertfall imot lavkarbo-slanking. Tull synes jeg..

Nå har jeg fått litt smaken på Noka-dietten kombinert med kostholdsendringer, og vekta går sakte men sikkert ned den :)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller kalorier :)

Har gått ned 5kg siden jul, så det funker jo bra :D

Spiser det jeg vil jeg, så lenge jeg ikke kommer over 1700kacl pr. dag.

Spiser mye frukt og grønt. Og trener litt inni mellom :D

Har heller ikke tro på å pakke i seg piller og slikt. milkshake og suppe dietter tror jeg heller ikke funker på lang sikt.

Det er i hode det står, og visst man bare er sta nok. Så tror jeg alle klarer å legge om kostholdet, å slanke seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Enig med deg at det er ganske ensidig her inne på slankesia. Jeg mener ALT av kurer er tull fordi det har sjelden sammenheng med hverdagen til de fleste......En kur sier seg selv at er for en periode, og at når en går tilbake til gamle vaner igjen, så kommer vekta å gå opp igjen sakte men sikkert (hvis du ikke har lagt om enten aktivitetsnivå og/eller kost). Det er en ting som er SIKKERT!

 

Det eneste som vil hjelpe i det lange løp(og de fleste ønsker vel at vektnedgang skal vare....), er ØKT AKTIVITET og/eller LAVERE INNTAK av kalorier. Og ALLER helst i en kombinasjon!!

 

MEN en kur kan være supert for å få en god start på motivasjon og et spark i rompa, slik at en får lyst å fortsette videre. Pluss at det kan bli lettere å trene når en har tatt av seg noen kilo, og derfor en fin start-hjelp :)

 

Løp og kjøp, og les boka til Halvor Lauvstad "fra tjukkas til kjekkas på 12 uker", så dere hva trening(og enkel kost omlegging) kan gjøre med vekt og form. Den skriver om 6 gutter, men poengene er det samme for jenter.

 

Jeg teller kalorier ved hjelp av Vektklubb.no med VG- helt supert for å finne ut av hva slags og hvor mye VANLIG mat jeg kan spise- i forhold til hvor mye og hardt jeg trener. Livsstilsomlegging.

 

Jeg har gått ned 4 kg på 3,5 uker(litt for mye/fort, men regner med at det stabiliserer seg snart), men det sier også en del om hvor skjevt inntak og forbruk av energi jeg hadde.

 

Lykke til alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 6kg siden 2januar.. og jeg spiser sunt hver 3time og trener 3 ganger i uka (spinning og styrke) også går jeg 3 tunge turer i uka. DET FUNKER!!! :) kjempe fornøyd.. aldri sett resultater før.. men nå går vekta ned for hver dag jo! Helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...