Gå til innhold

Kjøpt bilstol pose idag ; )

Anbefalte innlegg

Er bare så fin, dunpose fra Odenwalder.

Var på salg på Barnas Hus. Hadde egentlig tenkt å kjøpe dress, men pose er jo mye mere praktisk. Posen har hull til selene, så bare å putte babyen oppi og ta igjen glidelåsen. Den holder hele perioden barnet bruker babysetet (0- 13 kg) Kan også brukes i vognen.

Da tror jeg alt er klart for fødselen, 13 dager igjen til termin, bagen er pakket og babytøyet er vasket, stryket og lagt i skapet. Hadde det meste av utstyr og klær fra forrige mann født i 04, men har blitt litt nytt og.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136636405-kj%C3%B8pt-bilstol-pose-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan jeg spørre om hvor mye du betalte for posen??

Finnes disse Odenwalderposene i flere str? altså en type/str for bruk i bilstol og en annen større for bruk i vogn?

Tenker også å kjøpe en pose for å ha i bilstolen, men finner liksom ingen. Alle er så store...

Koster 800 kr, men på salg nå til 499 kr. Er kansje litt dyr, men slipper å kjøpe mange "kjøredresser".

Spurte i butikken, de sa at det bare fantes en størrelse på Odenwalder bilstol posen, og at den ville vare til barnet er ca ett år.

(Jeg har og kjøpt Odenwalder Lammy dunpose til vognen, den er 120 cm lang og skal vare til barnet er ca tre år.)

Bilstol posen virker ikke stor. Kjempe myk dun. Hørt mye skryt om posen.

Finnes i babyrosa, babyblå, beige, rød og marineblå.

Jeg venter gutt, men valgte likevel rød pose. Har sort sete med litt rødt på så posen frisket veldig opp.

Hmmm. Kan ikke skjønne at den tar plass fra bilsetet?? Og om det blir varmt er det jo bare å dra opp glidelåsen, den går helt rundt neders slik at man kan brette den helt til sidene, mye enklere enn med en kjøredress.

Har du over egen erfaring?

Annonse

Kan ikke helt skjønne at den ikke er praktisk. Den er jo laget størrelsesmessig for å passe i et bilsete, vi snakker jo ikke om en vanlig vognpose her. Og varmeeffekten må jo justeres uansett hva man har på barnet. Vil jo alltid bli mye varmere inne i bilen enn på utsiden så lenge det er kaldt ute.

Jeg var på nippen til å kjøpe en selv, men de anbefalte den faktisk ikke i butikken. Holder med tepper, det er mye luftigere og lettere å ta av når tempraturen i bilen er blitt ok.

Syntes også at posen så så myk og god ut perfekt i bilsete, men i og med de ikke anbefalte den droppet jeg det jo. Tror det er for ekstremt kaldt vær og bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...