Gå til innhold

PÅMELDING TIL TREFF PÅ PASTASENTRALEN 22.02.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

VELKOMMEN TIL ALLE SOM HAR TERMIN APRIL, MAI OG JUNI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, takk for sist!

Regner med at jeg stiller denne gangen også:)

Skrevet

denne gangen skal jeg komme meg på treff, var syk denne gangen :) men blir kjekt å se alle sammen igjen, nå begynner jo magene å poppe frem :o) gleder meg :o)

Skrevet

Heisann, har termin 10. mai og har lyst til å ta turen. Da sees vi 22. februar :-) Har ikke møtt dere tidligere - så dette blir jo gøy.

Skrevet

Hei :) Jeg henger meg på her jeg også.. :) har ikke vært med før, ser fram til 22 feb, men hvor ligger Pastasentralen?? ;)

Skrevet

den ligger oppe ved fotbalpubben.. om de sier deg noe.

rekker det denne gangen håper jeg, sist var jeg på jobb .

Nå er det jo midt i vinterferien, så da er resten av fam.på fjellet, skulle passe bra.

Skrevet

Da blir vi flere nye. :) Vil gjerne komme en tur jeg også!

• 2 uker senere...
Skrevet

uff, jeg kommer meg ikke på dette treffet heller... jeg og sambo reiser på fjellet på torsdag, jaja... det er fremdeles litt mer tid igjen før vi skal føde da ;o) jeg får henge meg på det neste...

Skrevet

Hei=) Har termin 19juni så antar jeg slenger meg på selv=)

Skrevet

HEI ALLE SAMMEN!!! KAN DESVERRE IKKE KOMME I MORGEN, MEN HAR BESTILT BORD TIL DERE. BORDET ER RESERVERT TIL BIM TREFF SÅ DA FINNER DERE FREM. SETTER OPP TID OG STED FOR NESTE TREFF OVER HELGEN... KOZ DOKKAR MASSE=)

Skrevet

Jeg melder meg på i siste liten her! Har ikke vært med før, men ser at jeg har mulighet til å komme likevel...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...