Gå til innhold

I dag settes de siste sprøytene - i morgen reiser vi til København :o)

Anbefalte innlegg

Det har vært slitsomt å daglig sette to sprøyter...

...det var enklere med Puregon. Kjenner derimot at Gonal-F har gitt magen mer å jobbe med :o) Jeg er satt opp på uttak på lørdag og innsetting på mandag. Så får tiden vise hvordan dette forsøket utarter seg.

Vi er ihvertfall klare for en romantisk langweekend i København... :o)

Fortsetter under...

Hei vennen!

Lykke til!

Det er faktisk veldig spesielt og dra til danmark ..blir litt mer kose tur enn bare og stikke ned på klinikken her hjemme.

Vi gleder oss p åderes vegen og kommer snart etter..

Kjør pent! ikke noe tull! hehe

KLEM Golliat

Annonse

Ønsker dere lykke til og jeg skal være her hjemme og krysse alt for deg snuppa.. måtte dere lykkes denne gangen!!! klem og god tur... kos dere masse sammen..

Ønsker deg lykke til!

Blir spennende å følge med deg. Jeg henger like i hælene på deg...starter opp med sprøyter i løpet av helgen. Regner med at vi er i Køben om ca 2 uker, og da vet du sikkert resultatet allerede. Spennende!

Velkommen til Danmark - og lykke til! Det blir spennende å følge deg! Jeg er bare ei uke bak deg:o)

Håper dere får noen skikkelig koselige dager i København!

Den kaffekoppen må vi ha tilgode - når vi danner mødreklubb!

God tur!

klemmer fra

Tusen takk, jenter :o)

Eggløsningssprøyten er tatt og kofferten pakket, så nå begynner vi å bli reiseklare :o)

Jeg skal hilse til Dr. Lindenberg og samtidig be om at han må gjøre alle de positive jentene fra Norge gravide ( deg også, Snooopi) - for nå skal vi lykkes alle sammen!!!

Vi skal kose oss masse - det er tross alt dejlig å være norsk i Danmark :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...