Gå til innhold

tidlig levering av permisjonssøknad

Anbefalte innlegg

Hvis man leverer søknaden tidlig, da får de vel ikke tatt de siste månedene før permisjon i betrakting når det kommer til lønn ? Jeg tjener vesentlig bedre de tre siste mnd før permisjon enn det jeg har gjort frem til nå. Spiller det noen rolle i forhold til nårman sender inn søknaden ?

Fortsetter under...

På min jobb er det sånn at man bør levere søknad om permisjon 2-3 mnd før permisjonen starter, du trenger vel ikke sende den veldig mye tidligere enn det? Men det er jo slik at de regner de 6 beste av de 10 siste månedene som grunnlag for det du vil få utbetalt, så jeg antar de venter til litt nærmere permisjonen med å beregne dette og ser på inntekten din i hele perioden? Hvis ikke ville jeg bare tatt en telefon til personal på jobben din og spurt om dette, og understreket at de må være oppmerksomme på at du vil ha en lønnsøkning før permisjonen som de må ta i betraktning i beregningen. Har akkurat sittet en halv time i tlf med hun på personal selv, er jo litt tidlig å ha klarlagt alt mht permisjon, fordeling, ferie osv så lenge før. Men jeg ble ihvertfall mye klokere av det! lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...