Gå til innhold

En eggstokk

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere blitt gravide med en eggstokk? Isåfall tok det veldig lang tid? Prøvde dere lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym

Vi ble gravid etter bare 3 pp, med bare 1 eggstokk. Mistet i uke 7+5, og ikke blitt gravid etterpå:( det er nå 2 år siden. Håper du har mere hell.

Skrevet

Jeg ble gravid med nr. 2 på første forsøk og brukte 4 forsøk denne gangen med bare 1 eggstokk så det har ingenting å si :-)

Lykke til snuppa ;-)

Klem

Skrevet

Jeg mistet førstegang etter å ha fjernet den ene eggstokken, men andre gang ble jeg fort gravid igjen og alt gikk fint, nå venter jeg nr 3 og ble gravid med en gang. Etter hva legene sier så er det like stor sjanse for graviditet med bare en eggstokk som med to. Den friske eggstokken tar over oppgaven for den som er borte....

Skrevet

Takk for svar dere:)...Men plutselig:) fant jeg ut at jeg hadde 2 eggestokker...Tenk meg som har gått rundt i mange år og innbilt meg at jeg hadde bare 1...Hadde et svangerskap utenfor livmoren ,da jeg var i begynnelsen av 20 årene,og har helt siden da trodd at di fjernet den ene..Har egentlig ikke plaget meg før for jeg har hatt nok med jenta mi på 19 år..Og hadde egentlig ikke tenkt meg flere barn..Men så møter jeg mannen i mitt liv:),og da melder trangen seg igjen,gitt..Rart som ting kan forandre seg..

Jeg hadde en MA i desember,og nå på etterkontrollen hadde legen min rota frem papirene mine fra kjelleren,(di var så gamle at di ikke la på dataen)...Og der leste han opp at jeg faktisk hadde to hele eggstokker..

Å ,så glad jeg ble..En bekymring mindre...Så nå går vi på med friskt mot igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...